تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 11:17
کد خبر : 92999

استاندار گیلان در جمع خبرنگاران بیان داشت؛ ۱۲ فروردین از ماندگارترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان است/ جمهوری اسلامی، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد/ ضرورت حفظ همدلی و مشارکت مردم برای پیشرفت

استاندار گیلان در جمع خبرنگاران بیان داشت؛ ۱۲ فروردین از ماندگارترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان است/ جمهوری اسلامی، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد/ ضرورت حفظ همدلی و مشارکت مردم برای پیشرفت

جارستان: استاندار گیلان ۱۲ فروردین ماه را از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان خواند و با تاکید بر ضرورت حفظ همدلی و مشارکت مردم برای پیشرفت گفت: جمهوری اسلامی، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع در جمع خبرنگاران؛ ۱۲ فروردین ماه

جارستان: استاندار گیلان ۱۲ فروردین ماه را از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان خواند و با تاکید بر ضرورت حفظ همدلی و مشارکت مردم برای پیشرفت گفت: جمهوری اسلامی، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع در جمع خبرنگاران؛ ۱۲ فروردین ماه را از ماندگارترین و مهمترین روزها در تاریخ معاصر ایران خواند و اظهار داشت: با انتخاب مردم؛ نظام سلطنتی و دیکتاتوری برچیده شد و رای مردم، در صدر امور و تصمیم گیری ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم و رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی به نظام جمهوری اسلامی ، گویای این واقعیت آشکار است که این نظام ، مردمی است.

استاندار گیلان یادآور شد: جمهوری اسلامی که برخاسته از اراده مردم و پاسخ‌دهنده به یک خواست‌ تاریخی است؛ عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.
استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه کشور ، از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می‌شود؛ گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در مسیر استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ یکدل، یکصدا و همگام بوده اند و دوباره در رویداد مهم دیگری که تجلی بخش مردم سالاری دینی است، حضوری پرشور خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.