تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 10:44
کد خبر : 92003

شب چهارشنبه آخرسال؛ توقیف خودرو هنجارشکنان

شب چهارشنبه آخرسال؛ توقیف خودرو هنجارشکنان

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از توقیف خودرو افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال نظم عمومی را برهم زنند خبر داد. جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: خودروی افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال ، رفتارهای هنجارشکنانه انجام دهند ، توقیف و راننده متخلف تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بازداشت

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از توقیف خودرو افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال نظم عمومی را برهم زنند خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: خودروی افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال ، رفتارهای هنجارشکنانه انجام دهند ، توقیف و راننده متخلف تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ بازداشت می شود.

سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه ناهنجاری در این شب قاطعانه برخورد خواهد کرد ، افزود: نظارت والدین و خانواده‌ها بر فرزندان خود در شب چهارشنبه سوری عاملی مهم در کاهش بروز حوادث است.

وی با اشاره به کاهش ناهنجاری در شب چهارشنبه سوری پارسال در استان ، افزود: با اقدامات انجام شده پلیس و دیگر دستگاه‌های مربوطه ، پیش بینی می‌شود در شب چهارشنبه سوری امسال هم شاهد کاهش تلفات و ناهنجاری‌ها باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه ، موضوع را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.