تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 18:07
کد خبر : 8758

کمک مدیران ارشد استان برای تامین اتوبوس های شهری در رشت

کمک مدیران ارشد استان برای تامین اتوبوس های شهری در رشت

جارستان-رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت خواستار کمک مدیران ارشد استان به مدیریت شهری برای تامین اتوبوس های شهری شد و گفت:نسبت به حق شهروندان رشتی از کمک های دولتی برای نوسازی و تامین ناوگان اتوبوسرانی اجحاف شده است. مهندس رضا رسولی  با اشاره به کمبود تعداد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی در رشت

جارستان-رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت خواستار کمک مدیران ارشد استان به مدیریت شهری برای تامین اتوبوس های شهری شد و گفت:نسبت به حق شهروندان رشتی از کمک های دولتی برای نوسازی و تامین ناوگان اتوبوسرانی اجحاف شده است.

مهندس رضا رسولی  با اشاره به کمبود تعداد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی در رشت اظهار کرد:با وجود تلاش هایی که برای رفع این کمبودها صورت گرفته اما به نظر می رسد که این مهم به تنهایی از عهده مدیریت شهری برنمی آید.

وی با بیان اینکه همه اعم از شهردار باید حمل و نقل عمومی را یکی از اولویت ها بدانند،افزود:به واسطه مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی شهرداری نتوانسته طی سال های اخیر نسبت به نوسازی و تامین ناوگان اتوبوسرانی اقدام کند لذا نیاز است که حمایت بیشتری از مدیران استان اعم از استاندار،نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس در نشست های کشوری نسبت به این موضوع صورت گیرد.

رسولی تاکید کرد:متاسفانه با وجود انتظاری که از برخی نمایندگان مجلس و مدیران می رفت مدیریت شهری پشتوانه ای در این حوزه در مجامع ملی ندارد و به راحتی نسبت به حق شهروندان رشتی از کمک های دولتی برای نوساز ی و تامین ناوگان اتوبوسرانی اجحاف می شود.

رئیس کمیسیون ترافیک با بیان اینکه شهرداری نیز باید بپذیرد که برای حوزه حمل و نقل عمومی هزینه کند،گفت:حمل و نقل نیز مانند رفت و روب یک اولویت است و علاوه بر این، تامین اتوبوس ها نیاز به دخالت های مدیران سیاسی استان و شهرستان رشت دارد.

رسولی همچنین به توجه بیشتر سازمان اتوبوسرانی به بازرسان خطوط اتوبوسرانی تاکید و بیان کرد:حضور بازرسان خطوط در نظم بخشی به ترافیک شهر بسیار تاثیرگذار است اما با وجود چنین وظیفه ای به نظر می رسد نسبت به پرداخت حق و حقوق این افراد کوتاه می شود.

وی تصریح کرد:چهارماه حقوق معوقه شایسته این بازرسان نیست و باید نسبت به پرداخت حقوق این افراد اقدامات فوری صورت گیرد.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت همچنین گفت:موانع ورود خودروهای خارجی به عنوان تاکسی به شهر رشت از منطقه آزاد انزلی رفع شده است.

ایسنا منطقه گیلان
رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.