تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 18:33
کد خبر : 8624

آتش‌سوزی مهیب ۳ منزل مسکونی در منطقه سه راه معلولین رشت،

آتش‌سوزی مهیب ۳ منزل مسکونی در منطقه سه راه معلولین رشت،

جارستان-آتش‌سوزی مهیب ۳ منزل مسکونی در منطقه سه راه معلولین رشت، ۴۸ تن نیروی آتش‌نشان و افسران ارشد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر را به محل حادثه کشاند. ،شهرام مومنی،معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اظهار کرد:این آتش‌سوزی در ساعت ۱۱:۳۱ به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش

جارستان-آتش‌سوزی مهیب ۳ منزل مسکونی در منطقه سه راه معلولین رشت، ۴۸ تن نیروی آتش‌نشان و افسران ارشد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر را به محل حادثه کشاند.

،شهرام مومنی،معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اظهار کرد:این آتش‌سوزی در ساعت ۱۱:۳۱ به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ۵ ایستگاه به وسیله ۱۵ دستگاه خودروی اطفاییه به محل آتش سوزی واقع در سه راه معلولین کوچه رهبر اعزام شدند و ظرف مدت کمتر از ۴ دقیقه به محل حریق رسیدند.

وی با بیان کلیه افسران ارشد سازمان آتش نشانی برای کنترل ابعاد این آتش سوزی در محل حضور داشتند،افزود:با توجه به یکپارچگی،متصل بودن منازل مسکونی و عدم وجود دیوار آتش بر،آتش قبل از رسیدن آتش نشانان در سربندی سه خانه گسترش یافته بود و در حال پیشروی به سایر خانه های همجوار بود که آتش نشانان به محض رسیدن از چهار جهت به حریق حمله کردند و در نهایت پس از محاصره آتش،حریق را در همان سه خانه مهار و اطفا کردند.

مومنی خاطرنشان کرد:متاسفانه در جریان کنترل، مهار و اطفای این آتش سوزی ساکنین منطقه همکاری خوبی با آتش نشانان نداشتند و با تجمع بیش از حد برای تماشای کار آتش نشانان در کارمان اخلال ایجاد کردند.

وی کوچه های تنگ و باریک و پارک خودروی شخصی در طرفین کوچه ها را نیز از دیگر عوامل در جریان اطفای این آتش سوزی اعلام کرد .

مومنی ادامه داد:یکی از آتش نشانان در حین اطفای حریق از ناحیه آرنج مصدوم شد و برای مداوا به وسیله مامورین اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل گردید .

مومنی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد در هنگام بروز حوادث و آتش سوزی ها پس از اطلاع و حضور آتش نشانان و نیروهای امدادی در صحنه،به این عزیزان اعتماد کنند و اطمینان داشته باشند که آتش نشانان با تمام وجود برای ارائه خدمات رسانی مناسب تلاش خواهند کرد .

ایسنا منطقه گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.