تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 18:09
کد خبر : 8387

همکاری آریا دیزل موتور با رنو و C&C

همکاری آریا دیزل موتور با رنو و C&C

جارستان-قائم‎‌مقام مدیرعامل شرکت آریادیزل موتور از تولید نخستین محصول تولیدی رنو داخل ایران خبر داد. مهدی نیازی قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر ارشد عملیاتی شرکت آریادیزل موتور گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و به عنوان نمایندگی شرکت رنوفرانسه در بخش کامیون‌های سنگین شناخته شد. وی افزود: این شرکت هم‌اکنون به

جارستان-قائم‎‌مقام مدیرعامل شرکت آریادیزل موتور از تولید نخستین محصول تولیدی رنو داخل ایران خبر داد.

مهدی نیازی قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر ارشد عملیاتی شرکت آریادیزل موتور گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و به عنوان نمایندگی شرکت رنوفرانسه در بخش کامیون‌های سنگین شناخته شد.

وی افزود: این شرکت هم‌اکنون به واردات یک برند چینی با بالاترین کیفیت می‌پردازد؛ برند C&C حرف C اول از برند چری گرفته شده و C  دوم از CIMC که بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل چین است، می‌آید.

نیازی درباره شرکت آریادیزل موتور بیان کرد: این شرکت نخستین شرکت خدمات امدادهوایی در ایران را دارد و در محدوده نمایندگی‌ها رنو در دنیا نیز اولین است؛ این مجموعه با احترام به مشتریان خود سعی کرده تا شعار “مشتری بالاترین رکن تصمیم‌گیرنده ماست” را عملی کند.

وی همچنین افزود: این شرکت برای نخستین بار به ارائه کشنده جایگزین پرداخته و همچنین سرویس موبایل را عرضه کرده است.

نیازی اضافه کرد: این مجموعه دارای رتبه یک در طرح جایگزینی کامیون‌های فرسوده با استفاده از تسهیلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بانک توسعه تعاون است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آریادیزل موتور از داخلی‌سازی محصولات C&C در شش ماه آینده و تولید نخستین محصول تولیدی رنو داخل ایران در سه ماه آینده خبر داد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از ۶ تا ۹ آبان‌ماه سال جاری در محل دایمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

  ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.