تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 14:42
کد خبر : 82443

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: برای کسب پیروزی به ایلام می رویم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: برای کسب پیروزی به ایلام می رویم

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی گفت: برای کسب پیروزی مقابل تیم پالایش گاز ایلام قرار می گیریم. معصومه جهانچی روز پنجشنبه اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی عصر روز جمعه ۲۱ آذرماه در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور باید در ایلام رو در روی

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی گفت: برای کسب پیروزی مقابل تیم پالایش گاز ایلام قرار می گیریم.

معصومه جهانچی روز پنجشنبه اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی عصر روز جمعه ۲۱ آذرماه در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور باید در ایلام رو در روی پالایش گاز این شهر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به پیروزی پرگلی که برابر تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز کسب کردیم، بازیکنان ملوان با روحیه خوب مقابل تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام قرار خواهند گرفت و امید است که در این دیدار خارج از خانه نیز پیروز شویم تا به دومین پیروزی متوالی خود دست یابیم.

وی ادامه داد: البته تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تیمی باتجربه است که در چند سال اخیر نیز همیشه جزو تیمهای خوب لیگ برتر بوده و هرساله نتایج مناسبی کسب کرده، به طور حتم بازی سختی پیش رو داریم اما هدف ما کسب امتیاز در این دیدار است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی اضافه کرد: بازیکنان تمرینات خود را انجام داده و آماده رویارویی با تیم فوتبال پالایش گاز ایلام هستند و امیدواریم که بازیکنان در این دیدار خارج از خانه همانند بازی گذشته به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین مسابقه پیاده کرده و از فرصت های خود نهایت استفاده را ببرند.

جهانچی بیان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم و با توجه به اتحاد و همدلی که در تیم وجود دارد، امید زیادی داریم که در رقابت های فصل جاری با ارایه بازی های زیبا و تماشاگرپسند و کسب نتایج مطلوب در نهایت مقام شایسته و ارزنده ای را کسب کنیم.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور جام کوثر، تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی، نماینده البرز، همیاری آذربایجان غربی، شهرداری سیرجان، سارگل بوشهر، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.