تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 9:13
کد خبر : 82387

گروه داوری نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول مشخص شد

گروه داوری نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول مشخص شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهارم لیگ دسته اول اعلام شد که بر این اساس داوران دیدارهای ملوان انزلی و چوکا تالش با حریفان آنان مشخص ‘گردید. علیرضا وهابی روز پنجشنبه در این باره

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهارم لیگ دسته اول اعلام شد که بر این اساس داوران دیدارهای ملوان انزلی و چوکا تالش با حریفان آنان مشخص ‘گردید.

علیرضا وهابی روز پنجشنبه در این باره افزود: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته چهارم این رقابت ها میزبان تیم آرمان گهر سیرجان است که ابوالفضل دوستی به عنوان داور در این بازی حضور خواهد یافت،  مجتبی قاسمی و حمیدرضا آذرنیاد نیز به عنوان کمک داور،  دوستی را در این بازی همراهی می کنند.

وی ادامه داد: همچنین مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم در این مسابقه که عصر امروز(پنجشنبه) برگزار می شود، حاضر خواهد بود و محمدحسین ابراهیمی نیز ناظر گروه داوری دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و آرمان گهر سیرجان است.

وی بیان کرد: به دلیل محرومیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از برگزاری بازی خانگی این دیدار در ورزشگاه قزوین برگزار می شود و با انجام آن محرومیت دو جلسه ای تیم فوتبال ملوان نیز به اتمام خواهد رسید.   

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال سعید رحیمی مقدم به عنوان داور بازی تیم های فوتبال چوکا تالش و گل ریحان البرز انتخاب شد که ایوب غلامزاده و بابک قلی زاده به عنوان کمک داور و مهدی نورمحمدی به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور خواهند یافت و بهرام کیانی نیزبه عنوان ناظر گروه داوری این بازی انتخاب شده است.

وهابی به بازی دیگر نماینده استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان هفته چهارم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده استان در رقابت های لیگ دسته اول کشور باید در یک بازی خارج از خانه در تهران به مصاف تیم فوتبال بادران برود.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، ملوان بندرانزلی با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم، شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم و چوکا تالش با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.