تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 14:36
کد خبر : 81595

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛آماده باش ۵۴۵ راهدار در اکیپ های زمستانه گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛آماده باش ۵۴۵ راهدار در اکیپ های زمستانه گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛اکیپ زمستانه راهداری در حال آماده باش برای خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: امسال ۹۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم. فریبرز مرادی ، با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۵۴۵

جارستان به نقل از ایسنا؛اکیپ زمستانه راهداری در حال آماده باش برای خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: امسال ۹۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم.

فریبرز مرادی ، با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۵۴۵ راهدار در قالب ۵۳ اکیپ راهداری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه راهداران گیلان با استفاده از ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده بازگشایی محورهای کوهستانی برای تردد خودروها هستند، گفت: با توجه به عمر بالای ماشین آلات راهداری استان، انتظار داریم از امکانات بخش خصوصی به ویژه در عملیات های برفروبی و بازگشایی محورها استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به فعالیت ۳۱ راهدارخانه در استان شامل ۲۵ راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار، خاطرنشان کرد: امسال ۹۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم.

مرادی،  از مردم خواست همکاری لازم را با راهداران داشته باشند و تصریح کرد: احتمال بارش برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی وجود دارد و لذا رانندگان ترددهای غیر ضروری نکنند.

وی با تاکید بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی و لباس گرم در صورت تردد از محورهای کوهستانی، یادآور شد: مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.