تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 17:56
کد خبر : 8099

۱۰ هزارنفر از زندانیان واجد شرایط در کشورآزاد شدند

۱۰ هزارنفر از زندانیان واجد شرایط در کشورآزاد شدند

جارستان-رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: از سال گذشته تا کنون، حدود ۱۰ هزار نفر از زندانیان غیر عمد کشور به کمک خیران و نهادهایی که در این زمینه فعالیت می کنند، آزاد شده اند. علی اصغر جهانگیر روز چهارشنبه در حاشیه همایش زندان پاک، فرصت ها و چالش ها

جارستان-رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: از سال گذشته تا کنون، حدود ۱۰ هزار نفر از زندانیان غیر عمد کشور به کمک خیران و نهادهایی که در این زمینه فعالیت می کنند، آزاد شده اند.

علی اصغر جهانگیر روز چهارشنبه در حاشیه همایش زندان پاک، فرصت ها و چالش ها در رشت در جمع خبرنگاران استان گیلان با بیان اینکه توسعه زندان را فقط در حد ضرورت و برای کمک به زندانیان قبول داریم، افزود: توسعه زندان امرخوبی نیست مگر برای کمک به زندانیان.
وی تصریح کرد: برنامه های توسعه ای را از قبل داشتیم؛ برهمین اساس، ۳۴ پروژه در کشور درحال اجراست که پیشرفت آن ها بین ۱۰ تا ۸۰ درصد است .
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت محترم بودجه لازم را به سازمان زندان ها عنایت کند می توانیم زندان های استاندارد داشته باشیم .
جهانگیر گفت: درصورت تامین اعتبار مورد نیاز می توانیم زندان های فرسوده را تخریب و طبق قانون آن ها را از شهرها خارج کنیم و زندان استاندارد بسازیم.
همایش زندان پاک، فرصت ها و چالش ها امروز (چهارشنبه) با حضور علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و مسئولان قضایی استان گیلان در رشت برگزار شد.
همچنین امروز نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و اجتماعی زندانیان گیلان افتتاح شد.

رشت- ایرنا-

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.