در مراکز مجاز خدمات سامسونگ طرحهای پیشگری از انتقال ویروس کرونا اجرا میشود
جارستان به نقل از گجت نیوز؛در مراکز مجاز خدمات سامسونگ با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دو طرح ضدعفونی گوشی موبایل و اهدای بستههای بهداشتی به مراجعهکنندگان اجرا میشود. با در نظر گرفتن نقطه نظرات کاربران محترم و به منظور ارتقا عملکرد گوشی های تلفن همراه و افزایش رضایتمندی مشتریان، تیم خدمات پس از
جارستان به نقل از گجت نیوز؛در مراکز مجاز خدمات سامسونگ با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دو طرح ضدعفونی گوشی موبایل و اهدای بستههای بهداشتی به مراجعهکنندگان اجرا میشود.
با در نظر گرفتن نقطه نظرات کاربران محترم و به منظور ارتقا عملکرد گوشی های تلفن همراه و افزایش رضایتمندی مشتریان، تیم خدمات پس از فروش سامسونگ ایران طرحی جهت بهروزرسانی رایگان گوشی های تلفن همراه تدوین کرده است. در این طرح که از اول مهرماه آغاز شده و به مدت محدود ادامه دارد، مراکز خدمات مجاز تعیین شده، سیستم عامل گوشی را بدون پرداخت هیچ هزینهای، بهروزرسانی میکنند.
طرح پیشگیری از انتقال کرونا در مراکز مجاز خدمات سامسونگ
در طرح فوق، کلیه مراکز خدمات مجاز سامسونگ در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ضمن اجرای تمامی پروتکلهای بهداشتی برای ضدعفونی کردن دستگاهها در فرآیند تعمیر و بهروزرسانی، یک بسته بهداشتی که شامل محلول ضدعفونی کننده، محلول مخصوص تمیز کردن صفحه نمایش موبایل، پارچه ویژه تمیز کردن نمایشگر، دستکش و ماسک سه لایه (۱۰ عدد) است، به شرکتکنندگان در این طرح اهدا میکند. این بسته بهداشتی با هدف ارتقای فرهنگ مسئولیت اجتماعی و آگاهی هرچه بیشتر از نقش رعایت بهداشت فردی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تهیه شده است.
شرکت سامسونگ از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با ارسال دستورالعملهای اجرایی به فروشگاهها و مراکز خدمات پس از فروش تحت نظارت خود، اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی با رعایت حفظ فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد. در این راستا پروتکلهایی جهت حفظ سلامت کارکنان، مراجعهکنندگان و کاهش ریسک ابتلای به بیماری تدوین شد که این پروتکلها همزمان با سایر کشورها در ایران نیز در حال اجراست.
لازم به ذکر است، در کلیه مراکز مجاز خدمات سامسونگ گوشی های تلفن همراه قبل و بعد از انجام تعمیرات یا بهروزرسانی سیستم عامل توسط دستگاه ضدعفونی توسط اشعه ماورای بنفش (UV) گندزدایی شده و پس از الصاق برچسب مربوطه و پس از بستهبندی در لفاف مخصوص تحویل مشتریان میشود.
شرکت سامسونگ همواره در تلاش است تا با ایجاد راهکارهای نوین نیازهای کاربران گوشی های هوشمند را برطرف نماید، در همین راستا کاربران عزیز میتوانند بخشی از مشکلات فنی دستگاه خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری برطرف کنند. این راهکارها شامل گفتوگوی آنلاین با کارشناس فنی در سایت سامسونگ، ارسال ایمیل ERMS، برنامه کنترل از راه دور Smart Tutor و اپلیکیشن Samsung Members است.
همانگونه که اشاره شد، در طرح جدید خدمات نرم افزاری گوشیهای سامسونگ، به روزرسانی نرمافزار گوشی های هوشمند، رفع اشکالات نرم افزاری، ارتقای عملکرد و افزایش بازدهی دستگاه به صورت رایگان ارائه میشود. این طرح به مدت محدود و تنها در مراکز مجاز خدمات سامسونگ ارائه میگردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح رایگان خدمات نرم افزاری گوشیهای سامسونگ و اطلاع از مراکز ارائه دهنده این خدمات میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱-۴۲۱۳۲ تماس گرفته یا به صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/support/newsalert/120161 مراجعه کنید
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰