تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 22:21
کد خبر : 79845

اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای حفظ سلامت شهروندان

اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای حفظ سلامت شهروندان

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ این طرح با هدف مقابله با کرونا و با شعار«هر پایگاه بسیج ، یک مرکز بهداشت» در گیلان اجرا می شود. اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای حفظ سلامت شهروندانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اجرای طرح ملی «شهید قاسم

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ این طرح با هدف مقابله با کرونا و با شعار«هر پایگاه بسیج ، یک مرکز بهداشت» در گیلان اجرا می شود.

اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای حفظ سلامت شهروندانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اجرای طرح ملی «شهید قاسم سلیمانی» به شیوه محله و خانواده محور در گیلان خبر داد و گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با کرونا و با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت از امروز در گیلان آغاز شد.
ارسلان سالاری با اشاره به اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد افزود: طرح شهید سلیمانی با همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همکاری سپاه و بسیج در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ، کاهش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن در استان اجرا می شود.
وی گفت : آموزش ، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، تست گسترده افراد، فرهنگ‌سازی در خصوص نحوه پیشگیری از ویروس کرونا ، تشدید نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی و اهدای بسته های معیشیتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا، از اهداف طرح ملی شهید قاسم سلیمانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.