تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 12:42
کد خبر : 7962

سرشماری خانوارهای غائب صومعه‌سرایی با تماس تلفنی

سرشماری خانوارهای غائب صومعه‌سرایی با تماس تلفنی

جارستان-معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن گفت:خانوارهای غائب صومعه‌سرایی در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند با شماره‌های ۴۴۳۲۱۵۰۱و۴۴۳۲۱۵۰۴ ستاد سرشماری شهرستان جهت ارائه اطلاعات آماری، کسب اطلاعات بیشتر و…تماس گیرند. مهرداد نوروزی ، با اشاره به اهمیت سرشماری در توسعه کشور اظهار کرد: اهمیت سرشماری بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که آمار

جارستان-معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن گفت:خانوارهای غائب صومعه‌سرایی در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند با شماره‌های ۴۴۳۲۱۵۰۱و۴۴۳۲۱۵۰۴ ستاد سرشماری شهرستان جهت ارائه اطلاعات آماری، کسب اطلاعات بیشتر و…تماس گیرند.

مهرداد نوروزی ، با اشاره به اهمیت سرشماری در توسعه کشور اظهار کرد: اهمیت سرشماری بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که آمار و اطلاعات حاصله از سرشماری پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های آتی کشور در بحث‌های توسعه، عمران و خدمات روستایی و شهری خواهد بود.

وی میزان مشارکت صومعه‌سرایی‌ها را در سرشماری اینترنتی بیش از ۳۵ درصد دانست و افزود:در مرحله حضوری کار و تلاش ستاد سرشماری صومعه‌سرا در مقایسه با سایر شهرستان‌ها سخت‌تر خواهد بود.لذا انتظار می‌رود مردم فهیم شهرستان با مامورین آمارگیر همکاری لازم را در راستای ارائه اطلاعات دقیق و صحیح داشته باشند.

نوروزی با اشاره بر اینکه برنامه‌ریزی بدون احصاء درست آمار امکان‌پذیر نمی‌باشد،خاطرنشان کرد:ثبت‌ اطلاعات به صورت اینترنتی و دریافت کد آماری به منزله اتمام سرشماری نیست بلکه باید خانوارها کد آماری خود را به مامورین آمارگیر تحویل دهند تا ثبت اطلاعات تکمیل و نهایی شود.

وی با اشاره به عدم همکاری برخی از خانوارها با مامورین آمارگیر به دلایل مختلف علی‌رغم حضور در منازل خود گفت:توصیه می‌شود خانوارها با صبوری و دقت با ارائه آمار و اطلاعات به مامورین سرشماری  همکاری لازم را داشته باشند. یقیناً نتایج حاصله از این آمار به صورت مستقیم به خود مردم بر می‌گردد.

معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن صومعه‌سرا بر ضرورت همکاری دهیاران با مامورین سرشماری تاکید کرد و ادامه داد: مطلوب است دهیاران همچون سنوات گذشته همکاری و مشارکت را با مامورین سرشماری با توجه به پراکندگی خانه‌های روستایی داشته باشند تا مامورین در نهایت امنیت اطلاعات خانوارها را جمع‌آوری کنند.

وی با بیان اینکه خانوارهایی که در زمان‌های مراجعه مامورین آمارگیر در منازل خود حضور ندارند خانوار غائب محسوب می‌شوند، یادآور شد: مامورین آمارگیر پس از مراجعه چندین باره به خانوارهایی که در منازل خود حضور ندارند برگه‌ای تحت عنوان کد غائب تحویل می‌دهند؛ خانوارهای غائب با دریافت کد غائب می‌توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

نوروزی با بیان اینکه خانوارهای غائب صومعه‌سرایی در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند با شماره‌های ۴۴۳۲۱۵۰۱و۴۴۳۲۱۵۰۴ ستاد سرشماری شهرستان جهت ارائه اطلاعات آماری، کسب اطلاعات بیشتر و…تماس گیرند، تصریح کرد: بی‌توجهی نسبت به برگه غائب خانوار موجب مراجعه چندین باره مامورین و افزایش حجم‌کاری می‌شود.

معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن صومعه‌سرا با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس گزارشات و بازدیدهای صورت گرفته صومعه‌سرا در سرشماری حضوری از روند رو به رشدی برخوردار است، اظهار کرد: در سرشماری نفوس و مسکن هیچگونه سوالی در خصوص درآمد و دارایی افراد پرسیده نمی‌شود. اطلاعات خواسته شده در سرشماری کاملاً محرمانه خوهد بود. خانوارها می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به ارائه اطلاعات خود به مامورین آمارگیر اقدام کنند.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.