تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 18:38
کد خبر : 76531

تفاهمنامه تامین ۴۵ هزار قطعه زمین برای ایثارگران در کشور منعقد شد

تفاهمنامه تامین ۴۵ هزار قطعه زمین برای ایثارگران در کشور منعقد شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار گیلان گفت: امسال تفاهم نامه تامین ۴۵ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران در کشور امضاء شد. سعید اوحدی روز سه شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه تامین زمین ساخت مسکن ، ساماندهی اشتغال و کار آفرینی ایثارگران

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار گیلان گفت: امسال تفاهم نامه تامین ۴۵ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران در کشور امضاء شد.

سعید اوحدی روز سه شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه تامین زمین ساخت مسکن ، ساماندهی اشتغال و کار آفرینی ایثارگران استان گیلان در رشت افزود: این تعداد تفاهم نامه برای تامین زمین مسکن نسبت به ۱۶ سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است که این اتفاق مبارک در همین شرایط فشار حداکثری اقتصادی که در طول تاریخ بی سابقه بوده ، صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در گیلان نیز امروز تفاهم نامه تامین زمین برای یک هزار و ۵۰۰ مسکن منعقد می شود که این تعداد مسکن با تامین زمین مسکن در طول ۱۲ سال برای ایثارگران استان برابری می کند؛ ضمن آنکه تفاهم نامه برای ۲ هزار شغل امضا می شود و این تفاهم نامه نیست بلکه یک قرار تعهد اور است و این نگاه مدیریت ارزشی و جهادی است.

وی با بیان اینکه ایثارگران گنجینه ای از ارزش ها هستند که خدمت به آنها توفیق است، تصریح کرد: گام برداشتن در جهت ادای قطره ای از حقی که ایثارگران به گردن ما دارند ، موجب خشنودی خداوند می شود.

اوحدی اظهار داشت: با همه مشکلات بیماری کرونا و تحریم های کسانی که ادعا می کنند که دارو و غذا تحریم نشده اما از ورود داروهای مورد نیاز جانبازانی که به صورت شبانه روز می سوزند ، دریغ می کنند ، ایثارگران دست از ایثار و فداکاری بر نمی دارند .

وی نمونه این فداکاری ها را شهادت دکتر زارع برادر دو شهید طی دور روز قبل عنوان و بیان کرد: وی با همه توان تا آخرین لحظات برای بهبود بیماران کرونایی ایستاد که اگر به اینجنین گنجینه های عظیم شناخت پیدا کنیم دریایی از گوهر در آنها وجود دارد.

اوحدی گیلان را استان پیش قراولان در نهضت ایثارگری درمان و پزشکی در کشور خواند و با اشاره به نمونه ای از این ایثارگری ها از کادر درمان این استان اظهار داشت:هدف و آرمان و گنجینه عظیم معنوی شهدای عرصه سلامت، مدافع حرم و دفاع مقدس یکی است چرا که همه در یک جهت ارزش های ائمه اطهار را دنبال می کنند.

گیلان حدود هشت هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم میهن اسلامی کرده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.