تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 18:45
کد خبر : 76411

سرمربی داماش گیلان: همه تلاش خود را برای حفظ تیم انجام می دهیم

سرمربی داماش گیلان: همه تلاش خود را برای حفظ تیم انجام می دهیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: همه تلاش خود را برای حفظ تیم در رقابت های لیگ دسته اول انجام می دهیم. امید هرندی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی اظهار داشت: کار بسیار سختی پیش رو داریم چون حدود ۱۰ الی ۱۱ بازیکن اصلی داماش از این تیم جدا شده

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: همه تلاش خود را برای حفظ تیم در رقابت های لیگ دسته اول انجام می دهیم.

امید هرندی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی اظهار داشت: کار بسیار سختی پیش رو داریم چون حدود ۱۰ الی ۱۱ بازیکن اصلی داماش از این تیم جدا شده اند و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنیم.

وی افزود: با حفظ تیم به طور حتم تیم فوتبال داماش گیلان برای فصل آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و برنامه ما برای فصل آینده ، رقابت برای صعود به مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

وی ادامه داد: هم اینک تیم های لیگ دسته اولی را می توان به سه بخش تقسیم کرد که بخش اول شامل تیمهایی هستند که بسیار قدرتمندند و برای صعود به لیگ برتر می جنگند و سرمایه گذاری مناسبی نیز انجام داده اند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: گروه دوم شامل تیمهایی هستند که خود را حفظ کرده و چند سالی است که بازیکنان آنان کنار همدیگرند و از آمادگی و هماهنگی مناسبی نیز برخوردار هستند و دسته سوم نیز شامل تیم هایی همچون داماش هستند که باید برای رهایی از سقوط بجنگند.

هرندی به تست گیری هفته گذشته تیم فوتبال داماش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در تست اولیه حدود ۲۵۰ بازیکن حضور یافته بودند که خوشبختانه اکثر آنها بازیکنان لایقی بودند که در نهایت ۳۵ بازیکن را انتخاب و هم اینک این بازیکنان که در رده سنی زیر ۲۳ سال می باشند، کنار تیم هستند.

وی اضافه کرد: البته قرار است تست دیگری از نفرات باقی مانده انجام دهیم تا بهترین نفرات را انتخاب و به تیم داماش گیلان اضافه کنیم و با توجه به این تست گیری که انجام شد، همین نفرات طی چند سال آینده تبدیل به بازیکنان معروف و نخبه خواهند شد تا خیال تیم داماش را از لحاظ پشتوانه راحت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از سالیان گذشته تجربه تست گیری دارم، بازیکنان بسیار مستعدی در این دوره حضور یافتند که به طور حتم این بازیکنان آینده داماش را تامین می کنند البته برای حضور این بازیکنان جوان در تست گیری انجام شده، مربیان این استان همکاری بسیار خوب و صمیمانه ای با ما داشتند و بازیکنان جوان مستعدی را معرفی کردند که از این بابت از همه این مربیان تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص استرداد امتیاز این باشگاه به اروند خرمشهر اظهار کرد: ما نیز این خبر را شنیدیم و هم اینک نیز مالک جدید در تهران هستند تا این موضوع را پیگیری کنند و امیدواریم که این امتیاز در گیلان و شهر رشت باقی بماند و از سوی دیگر ما همچنان به تمرینات خود ادامه می دهیم و امروز نیز دور جدید تمرینات خود را آغاز کردیم.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، با خرید امتیاز باشگاه اروند خرمشهر ، در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت که در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.