تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 17:03
کد خبر : 75366

برپایی کمپ های اقامتی موقت و چادرهای مسافرتی در گیلان ممنوع شد

برپایی کمپ های اقامتی موقت و چادرهای مسافرتی در گیلان ممنوع شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: برپایی کمپ های موقتی و چادرهای مسافرتی در پارک ها ، بوستان ها و تفرجگاه ها و حاشیه آنها در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است. مجید هاشم پور روز چهارشنبه اظهار داشت: در

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: برپایی کمپ های موقتی و چادرهای مسافرتی در پارک ها ، بوستان ها و تفرجگاه ها و حاشیه آنها در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مجید هاشم پور روز چهارشنبه اظهار داشت: در همین ارتباط به فرمانداران و شهرداران ابلاغ شده تا با همکاری عوامل انتظامی بر این موضوع کنترل داشته باشند .

وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا هرگونه راهپیمایی و دسته روی برای عزاداری اربعین حسینی ممنوع است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری محبان اهل بیت در منازل خود و عمدتا با بهره گیری از رسانه ها عزادار سالار شهیدان باشند.

دکتر آبتین حیدرزاده معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به تعطیلی برخی استان ها گفت: با توجه به وضعیت قرمز تهران و افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان، مسافرت های مردم به شمال کشور چالشی جدی برای کادر بهداشت و درمان گیلان خواهد بود.

بر اساس آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فوتی های ناشی از کرونا تا روز ۱۴ مهرماه در کشور به ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر رسید و ۳۰ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.