تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 20:40
کد خبر : 75256

در قالب «سفینه النجاه» انجام می شود؛ صرف هزینه سفر اربعین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان

در قالب «سفینه النجاه» انجام می شود؛ صرف هزینه سفر اربعین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس ستاد دیه گیلان گفت: پویش «سفینه النجاه» برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان از پرداخت دیه استان همزمان با اربعین ایجاد می شود. علیرضا یزدانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایجاد پویش «سفینه النجاه» برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان از پرداخت دیه در استان، گفت: با

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس ستاد دیه گیلان گفت: پویش «سفینه النجاه» برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان از پرداخت دیه استان همزمان با اربعین ایجاد می شود.

علیرضا یزدانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایجاد پویش «سفینه النجاه» برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان از پرداخت دیه در استان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت اعزام زائران اربعین به کربلای معلی، تلاش داریم تا با ایجاد پویش مذکور بخشی از دیون ۴۵۰ زندانی جرایم غیرعمد ناتوان از پرداخت دیه استان را با مشارکت زائران اربعین استان تامین کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۷۰ هزار زائر اربعین از گیلان به کربلای معلی مشرف شدند، تصریح کرد: اگر این زائران امسال یک سوم هزینه سال قبل خود را برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دهند، همه ۴۵۰ زندانی این بخش آزاد می شوند.

رئیس ستاد دیه استان گیلان خاطرنشان کرد: شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۴۸۸۱۴۲ یا شماره حساب ۰۸۸۰۲۱۳۰۹۶ بانک تجارت، شعبه مرکزی رشت برای دریافت کمک‌های مردمی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اختصاص یافته است.

یزدانی با بیان اینکه سال گذشته ۴۱۱ زندانی جرایم غیرعمد ناتوان از پرداخت دیه استان با دیون ۱۷۵ میلیارد تومانی از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند، گفت: نیمی از این کمک را ستاد دیه کشور پرداخت کرد و مابقی از محل بخشش شاکیان، کمک خیران، وام‌ها و کمک‌های بلاعوض تامین شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.