تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1399 - 20:34
کد خبر : 75138

نماینده تالش خبر داد: تصمیم کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از مناطق سیل‌زده تالش

نماینده تالش خبر داد: تصمیم کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از مناطق سیل‌زده تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی از برنامه و تصمیم نمایندگانی از کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از مناطق سیلزده تالش، به منظور تاکید بر تسریع بازسازی‌ها و جبران خسارت‌ها خبر داد. حسن محمدیاری روز دوشنبه اظهار کرد: پیرو پیگیری های صورت گرفته در مجلس شورای

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی از برنامه و تصمیم نمایندگانی از کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از مناطق سیلزده تالش، به منظور تاکید بر تسریع بازسازی‌ها و جبران خسارت‌ها خبر داد.

حسن محمدیاری روز دوشنبه اظهار کرد: پیرو پیگیری های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی و تاکید رئیس مجلس به پیگیری هر چه سریع تر جبران خسارت های سیلاب تالش در کمیسیون عمران، به زودی نمایندگانی از این کمیسیون برای بازدید میدانی و بررسی مشکلات به تالش خواهند آمد.
وی افزود: از ساعات اولیه وقوع سیل، پیگیر مطالبات مردم و کمک به مناطق سیل زده و آسیب دیده بوده ام و از وزارت راه و شهرسازی نیز درخواست کرده ام از مناطق سیلزده تالش بازدید به عمل آورند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معابر روستایی و عشایری ترمیم و مسیرهای مسدود بازسازی شده است اما در حوزه رودخانه ها مشکلات اساسی و زیرساختی وجود دارد.

او اظهار کرد: بخشی از اراضی کشاورزی مردم از بین رفته است و تا زمانی که لایروبی رودخانه ها فنی و اصولی نباشد و برداشت های غیرمتعارف شن و ماسه ادامه یابد، آسیب ها ادامه خواهد یافت.

سیلاب روزهای پایانی شهریور ماه در تالش به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی این شهرستان خسارت هایی وارد کرد و سبب تخریب چندین منزل مسکونی و مرگ دو هموطن شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.