تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 13:16
کد خبر : 749

شورای چهارم نباخت،فرصت داد!

شورای چهارم نباخت،فرصت داد!

جارستان:به گزارش خزر آنلاین، تنها دقایقی پس از فرصت یک ماهه شورانشینان به شهردار رشت، برخی از سایت های هوادار شهردار با درج اخباری مدعی شدند شورای چهارم رشت بازنده شده است. فارغ از آن چه که در ادامه گزارش باخت شورا به زعم نویسنده مطلب، آمده بود، نکته مهم در اینست که برخی از

جارستان:به گزارش خزر آنلاین، تنها دقایقی پس از فرصت یک ماهه شورانشینان به شهردار رشت، برخی از سایت های هوادار شهردار با درج اخباری مدعی شدند شورای چهارم رشت بازنده شده است. فارغ از آن چه که در ادامه گزارش باخت شورا به زعم نویسنده مطلب، آمده بود، نکته مهم در اینست که برخی از طرفداران ثابت قدم دقیقا شورا را در تقابل با شهردار دیده و عملا جلسه استیضاح را فرصتی برای مبارزه شهردار و شورا در میدان نبرد عمارت میرزا خلیل رفیع می شماردند.

نکته مهمی که گویا در این میان مغفول مانده است، این بوده که رای گیری برای استیضاح ثابت قدم صورت نگرفته تا گفته شود که ثابت قدم مجددا از اعضای شورا رای اعتماد گرفت بلکه تنها یک رای گیری برای مسکوت ماندن پرونده استیضاح ثابت قدم برای یک ماه صورت گرفته که اکثریت شورا خواستار مسکوت ماندن و ارائه فرصت یک ماهه به شهردار رشت شده اند.

جالب آن که تمام آن سایت ها و کانال هایی که به صورت کاملا خودجوش و بدون دریافت هیچگونه وجه نقدی به حمایت از ثابت قدم می پرداختند در مطلبی کاملا خیالی نه تنها نوشتند که رای گیری انجام شده بلکه نتیجه این رای گیری خیالی را با ۱۰ رای مخالف استیضاح، ۵ رای موافق و ۲ رای ممتنع به نفع ثابت قدم خواندند. قابل تامل آن که رواج دهندگان این شایعه آن قدر از ساز و کار شورا اطلاع نداشتند که بدانند شورای شهر رشت ۱۵ عضو دارد نه ۱۷ عضو!!

شورای چهارم یک ماه دیگر به ثابت قدم فرصت داد تا اگر ماه بعد باز هم شهردار رشت راهی صحن علنی شورا شد تا پاسخ به سوالات استیضاح کنندگان را بدهد، یادش باشد که این بار هیچ چیز به دادش نمی رسد. نه تفرقه میان اعضای شورا، نه تلاش برای مخالف جلوه دادن افکار عمومی و نه ….

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.