تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 22:43
کد خبر : 74417

در یکسال اخیر صورت گرفت : رشد ۱۴۰ درصدی بیمه شدگان گروه زنان خانه دار در تامین اجتماعی اسالم

در یکسال اخیر صورت گرفت : رشد ۱۴۰ درصدی بیمه شدگان گروه زنان خانه دار در تامین اجتماعی اسالم

جارستان: ۴۹۰ نفر از شهروندان ساکن در اسالم در زمره بیمه شدگان مشاغل آزاد قرار دارند. نسرین بیرامی سرپرست تامین اجتماعی اسالم با اشاره به اینکه در پایان مردادماه سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد تحت پوشش در این شعبه ۳۲۰ نفر بوده است افزود : با رشدی ۵۳ درصدی این تعداد در پایان

جارستان: ۴۹۰ نفر از شهروندان ساکن در اسالم در زمره بیمه شدگان مشاغل آزاد قرار دارند.

نسرین بیرامی سرپرست تامین اجتماعی اسالم با اشاره به اینکه در پایان مردادماه سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد تحت پوشش در این شعبه ۳۲۰ نفر بوده است افزود : با رشدی ۵۳ درصدی این تعداد در پایان مردادماه سالجاری به ۴۹۰ نفر رسیده است .

ایشان با بیان اینکه ۴۶ نفر از این تعداد تنها در مردادماه سالجاری نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نموده اند که بیانگر رشد ده درصدی نسبت به ماه قبل از آن بوده است .

سرپرست تامین اجتماعی اسالم همچنین با اشاره به استقبال خوب بانوان منطقه از بیمه زنان خانه دار ، اظهار داشت : حدود یک چهارم بیمه شدگان مشاغل آزاد شعبه را بانوان تحت پوشش در گروه بیمه زنان خانه دار تشکیل می دهند .

بیرامی خاطر نشان ساخت تعداد بیمه شدگان زنان خانه دار در یکسال اخیر با رشدی ۱۴۰ درصدی از ۵۲ نفر به ۱۲۵ نفر افزایش یافته است .

شایان ذکر است براساس آخرین گزارش های آماری ، سهم بیمه شدگان زن نسبت به مجموع بیمه شدگان در گروه مشاغل آزاد در یکسال اخیر ۳ درصد رشد داشته بگونه ای که هم اکنون ۱۵۰ نفر از ۴۹۰ بیمه شده مشاغل آزاد را بانوان تشکیل می دهند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.