تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 20:33
کد خبر : 73374

با حضور مدیرعامل صندوق فولاد کشور و مدیرعامل دخانیات ایران؛ استفاده دخانیات گیلان از دانش داخلی موجب صرفه جویی ارزی شد

با حضور مدیرعامل صندوق فولاد کشور و مدیرعامل دخانیات ایران؛ استفاده دخانیات گیلان از دانش داخلی موجب صرفه جویی ارزی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت دخانیات استان گیلان از توسعه و تجهیز این شرکت با استفاده از دانش داخلی و در نتیجه صرفه جویی ارزی برای کشور خبر داد. سیاوش امینی اظهار داشت : قرار بود این دستگاه توسط شرکت بولونیا ایتالیا تغییر سایز داده شود و مبلغ پیشنهادی آنان نیز ۹۰۰ هزار

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت دخانیات استان گیلان از توسعه و تجهیز این شرکت با استفاده از دانش داخلی و در نتیجه صرفه جویی ارزی برای کشور خبر داد.

سیاوش امینی اظهار داشت : قرار بود این دستگاه توسط شرکت بولونیا ایتالیا تغییر سایز داده شود و مبلغ پیشنهادی آنان نیز ۹۰۰ هزار یورو بود که خوشبختانه توانستیم با هزینه ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان و با توان دانش فنی جوانان و مهندسان گیلانی این تغییر سایز را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با انجام تغییر سایز این دستگاه توسط متخصصان داخلی، خوشبختانه صرفه جویی بسیار زیادی شده و هم اینک نیز یک محصول بسیار با استاندارد و با کیفیت را وارد بازار داخلی کرده ایم که البته این دومین دستگاه تغییر سایز داده شده توسط تیم فنی مجتمع دخانیات گیلان می باشد و قرار است که سومین دستگاه نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات گیلان اضافه کرد: دخانیات گیلان یکی از بزرگترین مجتمع ها ی تولیدی دخانیات در کشور محسوب می شود و حدود ۹۵۰ پرسنل در این شرکت در بخش های مختلف فعالیت دارند که این تعداد پرسنل شامل کارمندان و کارگران می باشند.

امینی خاطرنشان کرد: از دیرباز کشت توتون در منطقه غرب گیلان را شاهد بودیم و هم اینک نیز توتون ویرجینیا که مرغوب ترین توتون می باشد در این منطقه کشت می شود و علاوه بر آن، هم اینک شاهد کشت توتون در شهرستان ردوبار در جنوب گیلان نیز هستیک که حدود دو تن توتون از این منطقه برداشت شده است.

وی بیان کرد: البته این شرکت دچار فراز و نشیب های زیادی شده اما طی سال های ۹۳ و ۹۴ اوج شکوفایی این شرکت بوده ولی پس از آن دچا بحران شد اما از نیمه دوم سال ۹۸ نیز، دوباره این شرکت به سوددهی رسیده و حتی توانست ضرر نیمه اول سال گذشته را نیز جبران کند.

وی در ادامه به وضعیت تولید این شرکت اشاره و اظهار کرد: طی پنج ماهه امسال حدود دو میلیارد نخ سیگار تولید کردیم که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدو یک میلیارد و ۴۰۰ میلوین نخ سیگار بود و طبق پیش بینی های انجام شده باید تا پایان امسال حدود هفت میلیارد نخ سیگار تولید کنیم.

در مراسم افتتاح دستگاه تغییر سایز بسته بندی سیگار مجتمع دخانیات گیلان، رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، سیاوش افضلی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ، علیرضا چایچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و مسئولان شرکت دخانیات گیلان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.