تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 14:42
کد خبر : 73016

آغاز مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان

آغاز مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با شروع بازی های والیبال امروز کلید خورد. مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: این رقابت ها در رشته های مختلف ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دو بخش بانوان و

جارستان به نقل از ایرنا؛ رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با شروع بازی های والیبال امروز کلید خورد.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: این رقابت ها در رشته های مختلف ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دو بخش بانوان و مردان در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

زاداکبری افزود: البته به دلیل استقبال زیاد از رقابت های والیبال این مسابقات زودتر آغاز شد و تا پایان هفته گرامیداشت دفاع مقدس ادامه خواهد یافت که در این دوره از رقابت ها ۲۰ تیم والیبال از شهرهای مختلف گیلان حضور دارند.

وی ادامه داد: مسابقات دو و میدانی، همایش هنرهای رزمی، رقابت های هشتگانه، دوچرخه سواری، تیراندازی، دارت، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، کوهنوردی و کاتای کاراته دیگر رشته هایی است که در هفته دفاع مقدس و توسط سپاه قدس گیلان در بخش مردان برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی توسط سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش بانوان برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: این رقابت های ورزشی با حضور بسیجیان، پایوران و سربازان برگزار خواهد شد که در پایان نیز تیمها و نفرات برتر هر رشته ورزشی مشخص و به رسم یادبود جوایزی به آنها اهداء می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.