مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: شاد، قدرتمندترین پیام رسان آموزشی کشور است
جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: نرم افزار شاد، قدرتمندترین پیام رسان آموزشی کشور با حجم زیاد کاربر است. محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان روز گذشته در جلسه زنده با مدیران مدارس استان در پیام رسان شاد، بر استفاده از ظرفیت این نرم افزار برای
جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: نرم افزار شاد، قدرتمندترین پیام رسان آموزشی کشور با حجم زیاد کاربر است.
محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان روز گذشته در جلسه زنده با مدیران مدارس استان در پیام رسان شاد، بر استفاده از ظرفیت این نرم افزار برای تداوم فرآیند آموزشی در شرایط کرونایی تأکید کرد.
او با بیان اینکه شاد، قدرتمندترین پیام رسان آموزشی کشور است، گفت: با ارائه خدمات اینترنتی رایگان و اعطای سیمکارت دانش آموزی، اولیا با آسودگی خاطر شاهد مشارکت آموزشی و تربیتی دانش آموزان در فضای مجازی خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ضرورت اهتمام جدی مدیران نسبت به برگزاری کلاسها افزود: باید با استفاده از ظرفیت پیام رسان شاد و با جلب اعتماد خانوادهها بتوانیم فرآیند آموزشی را در شرایط کرونایی تداوم ببخشیم.
رحمتی با اشاره به ویژگیهای شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) اظهار داشت: با ارتقای شاد به ۱۸ ابزار رسانه ای، این نرم افزار از قدرتمندترین پیام رسانهای آموزشی کشور با حجم زیاد کاربر است.
او یادآور شد: با ارائه خدمات اینترنتی رایگان و همچنین توزیع سیمکارتهای رایگان شاهد فعالیتهای دانش آموزان در محیطی امن و بدون دغدغه خواهیم بود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه حضور در مدارس اختیاری است، تصریح کرد: بازدیدهای مستمر از مدارس انجام میشود و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و گروه بندی دانش آموزان در مدارس از الزامات آموزش چهره به چهره دانش آموزان است.
رحمتی از مدیران مدارس خواست با برگزاری جلسات با فرمانداران و بخشداران از ظرفیتهای آنان در ارائه هرچه بهتر خدمات آموزشی به دانش آموزان استفاده کنند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰