تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 12:09
کد خبر : 72905

توقیف گوشت فاسد و نجات گردشگران از دریا در آستارا

توقیف گوشت فاسد و نجات گردشگران از دریا در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران نیروی انتظامی بندر آستارا ۲۵۵ کیلوگرم گوشت فاسد و غیربهداشتی را کشف و ضبط کردند و اعضای هیات نجات غریق این شهرستان، ۲ گردشگر را از غرق شدن در آب های ساحلی خزر نجات دادند. فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز شنبه گفت: امروز ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران نیروی انتظامی بندر آستارا ۲۵۵ کیلوگرم گوشت فاسد و غیربهداشتی را کشف و ضبط کردند و اعضای هیات نجات غریق این شهرستان، ۲ گردشگر را از غرق شدن در آب های ساحلی خزر نجات دادند.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز شنبه گفت: امروز ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا محموله گوشت فاسد گاو و گوسفند را از یک دستگاه پیکان وانت کشف کردند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: ارزش تقریبی محموله مکشوفه ۱۸۰ میلیون ریال بود و به شبکه دامپزشکی تحویل داده شد و متخلف ۳۹ ساله این پرونده نیز به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال شیوع بیماری های مشترک دام و انسان، ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل – آستارا از ورود طیور، دام و فرآورده های خام دامی فاقد مجوز جلوگیری و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد می کنند.

محور آستارا – اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و از حجم بالای تردد برخوردار است.

رئیس هیات نجات غریق آستارا هم گفت: عصر دیروز ۲ گردشگر اردبیلی و کرجی، در آب های نزدیک به ساحل مخیری این شهرستان در حال غرق شدن بودند و توسط ناجیان غریق نجات یافتند.

حسین انزابی ادامه داد: با توجه به استقبال گردشگران از ساحل آستارا، ۱۵ ناجی در نوار ساحلی استقرار یافته‌ اند و ساعت کار آنها از هشت تا ۲۰ است و گردشگران از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین خودداری کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه دریای خزر، غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.