تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 22:21
کد خبر : 72794

رقابت بیش از ۲ هزار نفر در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در گیلان

رقابت بیش از ۲ هزار نفر در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور با شرکت ۲ هزار و ۴۵ داوطلب با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گیلان برگزار شد. مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آزمون کارشناسان

جارستان به نقل از ایرنا؛ آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور با شرکت ۲ هزار و ۴۵ داوطلب با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گیلان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه امروز “پنجشنبه” با رقابت ۲ هزار و ۴۵ نفر شامل یک هزار و ۷۴۸ مرد و بقیه بانوان در دانشگاه گیلان برگزار شد.

نیما نژاد خاوری با بیان اینکه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، افزود: این آزمون برای نخستین بار در گیلان برگزار گردید و در سال های گذشته این آزمون در استان های همجوار انجام می شد.

وی اظهار داشت: در نهایت از میان این تعداد ۲۳۰ نفر در رشته های مختلف به عنوان کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه پذیرفته می شوند.

نژاد خاوری خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳۰۰ نفر در استان گیلان عضو مرکز کارشناسان رسمی دادگستری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.