تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 13:36
کد خبر : 72032

تمام مدارس گیلان شنبه باز است

تمام مدارس گیلان شنبه باز است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: همه مدارس استان با آغاز مراسم سال تحصیلی جدید، شنبه پانزدهم شهریور بازگشایی می شود و همه عوامل اجرایی و معلمان در مدارس حضور می یابند. محمد رحمتی روز پنجشنبه با بیان اینکه بسته به شرایط منطقه و شهرستان نوع حضور دانش آموزان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: همه مدارس استان با آغاز مراسم سال تحصیلی جدید، شنبه پانزدهم شهریور بازگشایی می شود و همه عوامل اجرایی و معلمان در مدارس حضور می یابند.

محمد رحمتی روز پنجشنبه با بیان اینکه بسته به شرایط منطقه و شهرستان نوع حضور دانش آموزان در مدارس استان گیلان متفاوت است، اظهار داشت: در مناطق با تراکم دانش آموزی کم، دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی شامل فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک حضور می یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در مناطق دارای تراکم دانش آموزی بالا با رعایت دستورالعمل ها و آیین نامه بازگشایی مدارس دانش آموزان به دو گروه تقسیم می شوند که آموزش های بخشی از دروس را به صورت حضوری و بخشی دیگر را به صورت غیرحضوری دریافت می کنند.

وی بیان داشت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مناطق مختلف آموزش و پرورش گیلان، انعطاف لازم در برنامه های درسی واحدهای آموزشی وجود دارد و دانش آموزان از فضای آموزش حضوری و غیرحضوری بهره مند می شوند.

رحمتی با تاکید بر اینکه به خانواده ها توصیه می شود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فرزندان شان را راهی مدرسه کنند، اضافه کرد: برای اطلاع و اطمینان خاطر خانواده ها به همه مدیران مدارس توصیه کرده ایم برنامه های درسی را طوری طراحی کنند تا در فاصله زنگ تفریح حداقل دانش آموزان در حیات مدرسه حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به رونمایی از شبکه شاد “۲” بیان داشت: این شبکه دارای ظرفیت های خوبی است ضمن اینکه معلمان نیز آموزش های لازم را برای آموزش دانش آموزان از طریق شبکه شاد فرا گرفته اند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.