تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 17:04
کد خبر : 71699

دلخوش در پیامی تاسوعا، مقدمه جان ‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر امام حسین ( ع ) است

دلخوش در پیامی تاسوعا، مقدمه جان ‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر امام حسین ( ع ) است

جارستان: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: بی تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل، بی دینی است و تاسوعا، مقدمه جان ‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سالار شهیدان سرآمد آزادگان امام حسین ( ع ) است. حضور کارمندان مجلس در جلسه قرآن و زیارت عاشورابه گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

جارستان: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: بی تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل، بی دینی است و تاسوعا، مقدمه جان ‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سالار شهیدان سرآمد آزادگان امام حسین ( ع ) است.

حضور کارمندان مجلس در جلسه قرآن و زیارت عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در پیامی تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
‍ بسم الله الرّحمن الرّحیم

” کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا “

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.

قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه روز عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حُریّت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی (ع) است و در این میان جوانان حضوری چشمگیر داشته و بیشترین تاثیر را می‌پذیرند.

عاشورا و کربلا، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است . همیشه حق و باطل رو در روی دیگر هستند و انسانهای آزاده، وظیفه پاسداری از حق و پیکار با باطل را بر عهده دارند.

بی تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل، بی دینی است. آری، تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سالار شهیدان سرآمد آزادگان امام حسین (علیه السلام) است.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم خداجو و متدیّن شهرستان صومعه‌سرا تسلیت عرض می نمایم، امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده‌ی واقعی نهضت حسینی باشیم و از شرّ ویروس منحوس کرونا خلاص شویم ان‌شاءالله.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.