تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 17:20
کد خبر : 7162

با محوریت پدافند غیرعامل؛ گیلان میزبان اولین رویداد ملی چالش، پویش و درآمد می شود

با محوریت پدافند غیرعامل؛ گیلان میزبان اولین رویداد ملی چالش، پویش و درآمد می شود

جارستان-اولین دوره برگزاری رویداد ملی «چالش، پویش، درآمد» با محوریت پدافند غیرعامل به میزبانی سازمان نظام مهندسی گیلان در رشت برگزار می شود. ،رویداد چالش پویش درآمد یک رویداد آموزشی، تجربی، عملی ملی است که با هدف تبدیل ایده ها به کسب و کار و همچنین حل معضلات و چالش های کشور برنامه ریزی شده است. اولین

جارستان-اولین دوره برگزاری رویداد ملی «چالش، پویش، درآمد» با محوریت پدافند غیرعامل به میزبانی سازمان نظام مهندسی گیلان در رشت برگزار می شود.

،رویداد چالش پویش درآمد یک رویداد آموزشی، تجربی، عملی ملی است که با هدف تبدیل ایده ها به کسب و کار و همچنین حل معضلات و چالش های کشور برنامه ریزی شده است.

اولین دوره برگزاری رویداد ملی «چالش پویش درآمد» با محوریت پدافند غیرعامل به میزبانی سازمان نظام مهندسی گیلان در رشت برگزار می شود.

در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه شامل فعالان حوزه های مرتبط با محور رویداد، تیم های کاری و انجمن های مشابه، برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی یک هفته ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایدهایی را اجرا کرده یا به دنبال راه حل اجرایی برای چالش های موجود باشند.

هدف از برگزاری این رویداد بررسی چالش هایی چون تهدیدات زیستی با رویکرد پدافند غیر عامل (زیتون،برنج،چای و….) ، تهدیدات سایبری با رویکرد پدافند غیر عامل، پدافند اقتصادی ،پدافند کالبدی( ایمنی و استحکام ساختمان ها و جانپناه ها)، پدافند پرتوی است.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند برای شرکت در این رویداد به سایت این رویداد ملی به آدرس  www.tacfr.org مراجعه کنند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.