تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 16:49
کد خبر : 71569

” نذر آزادی” پویشی دیگر در ایام سوگواری سالار شهیدان در گیلان

” نذر آزادی” پویشی دیگر در ایام سوگواری سالار شهیدان در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ پویش “نذر آزادی” با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی راه اندازی شد. مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان روز جمعه در این زمینه گفت : در حال حاضر ۴۶۰ زندانی جرائم غیرعمد با حدود ۳۴ میلیارد تومان بدهی در زندان های استان بسر

جارستان به نقل از ایرنا؛ پویش “نذر آزادی” با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی راه اندازی شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان روز جمعه در این زمینه گفت : در حال حاضر ۴۶۰ زندانی جرائم غیرعمد با حدود ۳۴ میلیارد تومان بدهی در زندان های استان بسر می برند و چشم انتظار کمک های خیران برای بازگشت به خانواده هستند.

علیرضا یزدانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۶ زندانی جرائم غیرعمد با کمک های خیران و ستاد دیه استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی تصریح کرد: این زندانیان ۱۰۰میلیارد تومان بدهکاری داشتند که با اهتمام ستاد دیه استان، شاکیان از ۵۴ درصد مبالغ گذشت کردند و بقیه هم به صورت تسهیلات بانکی و نقدی از سوی ستاد دیه استان پرداخت شد.

وی یادآور شد : پارسال نیز ۴۱۱ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۱۷۶ میلیارد تومان با پیگیری های ستاد دیه گیلان و کمک های خیران و مردم آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از مردم خواست درصورت تمایل با مراجعه به ستاد دیه گیلان در میدان شهدای ذهاب – زیرکوچه یا با استفاده از درگاه اینترنتی و شماره گیری ۰۱۳۷۷۷۷۷۸۰ با اهدای نذورات خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.