تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 16:05
کد خبر : 71061

بهره‌برداری بالغ بر ۴۰۰۰ پروژه در حوزه بنیاد مسکن گیلان

بهره‌برداری بالغ بر ۴۰۰۰ پروژه در حوزه بنیاد مسکن گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: همزمان با هفته دولت ۴۱۹۰ پروژه در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان (حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)) به بهره برداری می‌رسد. محمد اکبرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان (حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)) به عنوان

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: همزمان با هفته دولت ۴۱۹۰ پروژه در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان (حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)) به بهره برداری می‌رسد.

محمد اکبرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان (حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)) به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و ارگان انقلاب اسلامی است، گفت: در هفته دولت امسال پروژه‌ها در روستا و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این هفته ۱۲۵ پروژه اجرای طرح هادی، ۲۵ پروژه بازنگری طرح هادی، اهدای بیش از ۴۴۰۰ برگ سند مالکیت، واگذاری ۲۷ قطعه زمین، بیش از ۳۹۰۰ واحد مسکونی بهره‌مند از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و ۱۴۰ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

اکبرزاده با اشاره به فعالیت دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) ادامه داد: در این مدت برای ۳۱ خانوار جهت ساخت و یا تعمیر و تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و کمک به رهن و اجاره مسکن افراد محروم و نیازمند مبلغ ۱۶۷۷ میلیون ریال از کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت شد.

وی با بیان اینکه همچنین مبلغ ۱۱۵۸ میلیون ریال توسط افراد خیر و نیکوکار به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) واریز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: انجمن خیرین مسکن ساز گیلان نیز پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت را در زمینی به مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر رشت در دست احداث دارد که تعداد ۴۴۱ واحد از آن تحویل متقاضیان شده و ۱۸۶ واحد باقیمانده هم اکنون دارای ۹۴% پیشرفت فیزیکی است که تا پایان سالجاری تحویل داده خواهد شد.

اکبرزاده با بیان اینکه در پی وقوع سیل در فرودین ماه سال ۹۸ در استان گلستان و تشکیل ستاد بازسازی معین استان گیلان در شهرستان گمیشان گفت: کار بازسازی ۳۰۳۴ واحد تعمیری شهرستان گمیشان به اتمام رسیده و از مجموع ۳۸۶۸ واحد خسارت دیده در حادثه سیل گمیشان ۸۳۴ واحد احداثی شناسایی شده بود که از این تعداد ۷۲۷ واحد به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۳۳۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است و ۱۳۰ هزار و ۳۸۳ پاکت سیمان توزیع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.