تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 13:12
کد خبر : 70822

رقابت بیش از پنج هزار داوطلب زبان های خارجی در آخرین روز کنکور در گیلان

رقابت بیش از پنج هزار داوطلب زبان های خارجی در آخرین روز کنکور در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ پنج هزار و ۲۱۵ داوطلب گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح شنبه در چهارمین و آخرین روز کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی با هم رقابت کردند. نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری کنکور سراسری روز شنبه گفت: آزمون کنکور سراسری به مدت چهار روز همزمان با سراسر

جارستان به نقل از ایرنا؛ پنج هزار و ۲۱۵ داوطلب گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح شنبه در چهارمین و آخرین روز کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی با هم رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری کنکور سراسری روز شنبه گفت: آزمون کنکور سراسری به مدت چهار روز همزمان با سراسر کشور در ۱۳ حوزه امتحانی در شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد.

دکتر ارسلان دمیرچی، با بیان اینکه ۲هزار و ۵۳۷ داوطلب در گروه آزمایشی هنر “چهارشنبه” گذشته در نخستین روز کنکور در گیلان رقابت کردند، افزود: چهار هزار و ۱۶۲ داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و ۱۰ هزار و ۱۳۳ داوطلب در رشته علوم انسانی پنجشنبه گذشته در دومین روز برگزاری کنکور سراسری با هم رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری کنکور سراسری خاطر نشان کرد: ۱۵ هزار داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز گذشته “جمعه” در سومین روز کنکور سراسری رقابت کردند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز و افزون بر یکصد هزار دانشجو در دانشگاه های استان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.