تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 22:11
کد خبر : 70692

رقابت افزون بر ۱۴ هزار داوطلب در دومین روز کنکور در گیلان

رقابت افزون بر ۱۴ هزار داوطلب در دومین روز کنکور در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ افزون بر ۱۴ هزار داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در دومین روز کنکور سراسری امروز “پنجشنبه” همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی ۱۳ شهرستان گیلان شرکت کردند. نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری

جارستان به نقل از ایرنا؛ افزون بر ۱۴ هزار داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در دومین روز کنکور سراسری امروز “پنجشنبه” همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی ۱۳ شهرستان گیلان شرکت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری عصر پنجشنبه در این باره گفت: چهار هزار و ۱۶۲ داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و ۱۰ هزار و ۱۳۳ داوطلب در رشته علوم انسانی امروز “پنجشنبه” در دومین روز برگزاری کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در استان گیلان با هم رقابت کردند.

دکتر ارسلان دمیرچی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۳۷ داوطلب گروه هنر روز گذشته “چهارشنبه” در نخستین روز کنکور در گیلان رقابت کردند، اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۹۹۹ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه ۳۱ مرداد رقابت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: پنج هزار و ۲۱۵ داوطلب در گروه آزمایشی زبان های خارجی شنبه اول شهریور در حوزه های امتحانی ۱۳ شهرستان استان گیلان رقابت خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی حوزه‌ های مختلف کنکور سراسری در گیلان انجام گرفته و بعد از برگزاری هر آزمون نیز این کار انجام می شود.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز و افزون بر یکصد هزار دانشجو در دانشگاه های استان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.