تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 17:38
کد خبر : 70604

شرایط کسب سهمیه امریه سربازی در گیلان اعلام شد

شرایط کسب سهمیه امریه سربازی در گیلان اعلام شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: شرایط کسب سهمیه امریه سربازی اعلام شد. اصغر ابراهیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: این طرح مختص جوانانی است که در سازمانهای مردم نهاد فعالیت داشته و قبل از اعزام به خدمت سربازی با ثبت نام در این طرح، می

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: شرایط کسب سهمیه امریه سربازی اعلام شد.

اصغر ابراهیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: این طرح مختص جوانانی است که در سازمانهای مردم نهاد فعالیت داشته و قبل از اعزام به خدمت سربازی با ثبت نام در این طرح، می توانند ۶ ماهه پایانی خدمت خود را در حوزه های مربوط به سازمان های مردم نهاد سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در سامانه برای امریه سربازی ثبت نام می کنند، باید شناسه ملی و از سازمانهای مردم نهاد نیز، اعتبارنامه داشته باشند.

وی افزود: همچنین افرادی که در سامانه ثبت نام می کنند باید یکسال از اعتبارنامه سازمان مردم نهاد گذشته باشد، همچنین متقاضی در حین خدمت سربازی نباشد و سازمان مردم نهاد در طرح ارزیابی سمن ها ( جشنواره اتفاق ) شرکت کرده که اعضای شورای مرکزی سازمان مردم نهاد از این مزایا برخوردارند.

ابراهیمی ادامه داد: فعالان تشکل های جوانان در صورت داشتن این شرایط می توانند با مراجعه به سایت وزارت ورزش به نشانی https://b2n.ir/۱۵۰۳۷۶ و همچنین لینک مستقیم https://b2n.ir/۵۹۷۰۱۲ مراحل ثبت نام خود را تکمیل و از سهمیه امریه استفاده کنند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: موافقت با امریه سربازی باعث می شود ، سازمانهای مردم نهاد به فعالیت بیشتر تشویق شوند و همچنین جوانان به سمت فعالیت های اجتماعی بیشتر سوق پیدا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرآیند گرفتن امریه برای سازمان های مردم نهاد با تلاش مسئولان وزارت ورزش و جوانان و دستور مقام معظم رهبری تایید و قابل اجرا شده است .

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از قشر جوانان ما جزء فعالان اجتماعی هستند که در سازمانهای مردم نهاد جوانان فعالیت می کنند و این موضوع جوان ها را ترغیب می کند که به سمت فعالیت های اجتماعی گرایش بیشتری پیدا کنند .

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان یادآور شد: هم اینک ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان در استان گیلان فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.