تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 15:03
کد خبر : 70421

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان است

جارستان: بیش از ۴۱۶ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۳۶ هزار مستمری بگیر گیلانی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی هستند. علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه هفته دولت طی گزارشی اظهار داشت : نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان بوده و از خدمات و

جارستان: بیش از ۴۱۶ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۳۶ هزار مستمری بگیر گیلانی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه هفته دولت طی گزارشی اظهار داشت : نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان بوده و از خدمات و تعهدات مربوطه برخوردارند .

ایشان با اشاره به وجود ۴۱۶۷۲۳ بیمه شده اصلی و ۱۳۶۱۲۳ مستمری بگیر تحت پوشش افزود : با احتساب افراد تحت تکفل این گروهها ، تعداد یک میلیون و دویست و سی و سه هزار نفر از جمعیت استان گیلان در عائله تامین اجتماعی قرار دارند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، ۲۴۳۰۵۱ بیمه شده اجباری ، ۷۱۲۸۰ نفر بیمه شدگان مشاغل آزاد در بخشهای مختلف ، ۲۲۳۶۴ نفر بیمه شده اختیاری ، ۲۷۷۲۷ کارگر ساختمانی ، ۳۰۱۶۴ راننده و افزون بر ۸۰۰۰ نفر قالیباف و فعالان صنایع دستی را بزرگترین گروههای بیمه شدگان اصلی استان برشمرده و خاطر نشان نمود که تا پایان خردادماه سالجاری نیز ۹۲۸۹۴ بازنشسته ، ۶۹۸۳ ازکارافتاده و ۳۶۲۴۶ بازمانده نیز مستمری بگیران تحت پوشش را تشکیل داده اند که پیش بینی می گردد این تعداد تا پایان شهریور ماه به ۱۳۸ هزار نفر افزایش یابد .

علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اشاعه و توسعه خدمات الکترونیکی ، حذف اعتبار دفترچه های درمانی ، امکان نامنویسی بیمه شدگان در سامانه خدمات غیرحضوری برای کارفرمایان ، اخذ استعلام سوابق بیمه ای برای ادارات و موسسات در این بستر و تلاش برای کاهش مراجعات بویژه در ماههای اخیر بدلیل شیوع ویروس کرونا را از اقدامات برجسته سازمان تامین اجتماعی قلمداد و اذعان داشت : در حال حاضر بطور متوسط بیش از ۸۰ درصد ابلاغ ها ، فیش های حق بیمه و لیست های ارسالی اینترنتی صورت می گیرد .

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای با حدود ۸۰۰ نفر پرسنل و یک واحد ستادی ، ۲۸ شعبه اجرایی ، ۷ واحد اقماری و ۱۰ کارگزاری رسمی ، امر ارائه خدمات و تعهدات به بیش از یک میلیون و دویست و سی و سه هزار نفر از جمعیت استان را برعهده دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.