تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 22:05
کد خبر : 70256

با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت “برخط” استانداری گیلان؛ مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی “برخط” مطالبات مردمی شد

با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت “برخط” استانداری گیلان؛ مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی “برخط” مطالبات مردمی شد

جارستان: مدیر کل بهزیستی استان گیلان با حضور در استانداری گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد. صبح روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی در استانداری گیلان حاضر و به تمامی تماس ها به “صورت برخط” پاسخ دادند. در

جارستان: مدیر کل بهزیستی استان گیلان با حضور در استانداری گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.

صبح روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی در استانداری گیلان حاضر و به تمامی تماس ها به “صورت برخط” پاسخ دادند.

در جریان این ارتباط تلفنی، مشکلات توانخواهان و مددجویانی که از طریق “سامانه برخط” ( ۱۱۱ ) تماس گرفته بودند، با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی "برخط" مطالبات مردمی شد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی “برخط” مطالبات مردمی شد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی "برخط" مطالبات مردمی شد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی “برخط” مطالبات مردمی شد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی "برخط" مطالبات مردمی شد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی “برخط” مطالبات مردمی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.