تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 - 11:54
کد خبر : 70099

اعلام آمادگی سپاه قدس گیلان برای اجرای سریع و ارزان پروژه  

اعلام آمادگی سپاه قدس گیلان برای اجرای سریع و ارزان پروژه  

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از آمادگی برای اجرای پروژه های عام المنفعه و زودبازده با کمترین قیمت و در کوتاه ‌ترین زمان خبر داد. سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به همراه گروه‌ های جهادی داوطلب و سازماندهی شده مجموعه خود، برای رفع

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از آمادگی برای اجرای پروژه های عام المنفعه و زودبازده با کمترین قیمت و در کوتاه ‌ترین زمان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به همراه گروه‌ های جهادی داوطلب و سازماندهی شده مجموعه خود، برای رفع چهره محرومیت از نقاط کم ‌برخوردار استان گیلان تلاش می‌کند و به همین دلیل یکی از اولویت های ما اجرای پروژه های عام المنفعه در مناطق محروم گیلان است.

وی افزود: بسیج سازندگی علاوه بر پروژه ‌های ساخت مسکن محرومان ، طرح ‌های عمرانی دیگری را نیز در حوزه‌ های مختلف پیگیری می‌کند که اجرای پروژه‌های زودبازده به ویژه در روستاها از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین رسیدگی بیشتر به وضعیت مناطق صعب‌ العبور گیلان و بردن خدمات رفاهی و عمرانی به این مناطق نیز یکی از رسالت های بسیج سازندگی است و با وجود تمام سختی‌ ها، انجام این کار را تقبل کرده چون این توانمندی به خوبی در مجموعه بسیج سازندگی وجود دارد و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت گیلان اقدام کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کزد: برخورداری مردم به ویژه اهالی ساکن در مناطق محروم گیلان از خدمات رفاهی و ضروری زندگی، یکی از اهداف بزرگی است که این مجموعه دنبال می‌کند و گرچه شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور شده ، اما بدون شک تمام این گرفتاری‌ها با همدلی رفع می‌شوند.

وی به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نیز اشاره و تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای تحقق این شعار تلاش می‌کند که در این راستا کمک به اشتغال و توسعه گیلان، با نگاه به توانمندی ‌های موجود در استان راهبردی است که مورد توجه بسیج سازندگی قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: استقرار گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان گیلان در مناطق مختلف به ‌صورت محله محور و یا پایگاه محور نیز مورد تاکید است و قرار است هر کدام از گروه ‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در عرض سه الی پنج سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.