تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 - 16:56
کد خبر : 70043

نماینده رشت: آینده خوبی برای اقتصاد مردم در پیش است

نماینده رشت: آینده خوبی برای اقتصاد مردم در پیش است

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آینده خوبی برای اقتصاد و معیشت ملت ما رقم خواهد خورد. محمد رضا احمدی سنگری در سخنان پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت به مناسبت نزدیک شدن به سالروز رهایی آزادگان سرافراز افزود: نگران معیشت و اقتصاد

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آینده خوبی برای اقتصاد و معیشت ملت ما رقم خواهد خورد.

محمد رضا احمدی سنگری در سخنان پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت به مناسبت نزدیک شدن به سالروز رهایی آزادگان سرافراز افزود: نگران معیشت و اقتصاد مردمیم ؛ مجلس شورای اسلامی مجلسی جوان و انقلابی است و از هیچ کوششی برای بهتر شدن وضعیت مردم دریغ نخواهند کرد.
وی اظهار داشت : حقوق بسیاری از افراد جامعه چون بازنشستگان و غیره را پیگیر هستیم امیدوارم آینده خوبی برای ملت برای اقتصاد و معیشت ما رقم بخورد.
وی با بیان اینکه مسئولان از هیچ کوششی برای بهتر شدن وضعیت مردم دریغ نکنند اضافه کرد : نمایندگان مجلس نیز تلاش می کنند تا وضعیت مردم بهتر و لبخند بر چهره دلگشای مقام معظم رهبری نقش ببندد.
احمدی، به مناسبت سالروز رهایی آزادگان گفت: اسارت سخت است و اگر چه دشمن تلاش می کرد رزمندگان را بشکنند اما آزادگان چون کوه در برابر دشمن مقاومت کردند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.