تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 18:32
کد خبر : 69998

نماینده صومعه سرا در مجلس: مشکلات بیمه ای خبرنگاران و هنرمندان را پی گیری می کنیم

نماینده صومعه سرا در مجلس: مشکلات بیمه ای خبرنگاران و هنرمندان را پی گیری می کنیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بیمه ای خبرنگاران و هنرمندان را پی گیری می کنیم. کاظم دلخوش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان “ایرنا” و دیدار با رئیس و کارکنان این رسانه اظهار داشت: در ارتباط با بیمه خبرنگاران، هنرمندان،

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بیمه ای خبرنگاران و هنرمندان را پی گیری می کنیم.

کاظم دلخوش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان “ایرنا” و دیدار با رئیس و کارکنان این رسانه اظهار داشت: در ارتباط با بیمه خبرنگاران، هنرمندان، هیات های امناء مساجد، رانندگان و غیره در مجلس تلاشهایی داشته و نتیجه خوبی هم گرفته ایم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا درباره مشکلات مربوط به بیمه خبرنگاران در صندوق هنر و اینکه با وجود سختی کار این گروه ۲۰ ساله بازنشست نمی شوند، افزود: موارد این چنینی و بقیه مشکلات حوزه خبرنگاران را منعکس کنید هر کمکی که از دست ما برآید، انجام خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وظیفه ماست تا هر کمکی که از دست ما بر می آید برای خبرنگاران انجام دهیم تا حداقل وضعیت آنان را مشخص و تعیین تکلیف کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا به همراه سید جلال سیدمحمدی فرماندار این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کردند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.