تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 - 14:29
کد خبر : 69775

مدارس گیلان از ۱۵ شهریور بازگشایی می شود

مدارس گیلان از ۱۵ شهریور بازگشایی می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۱۵ شهریور گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در گیلان لحاظ می شود لذا خانواده ها نگران نباشند. محمد رحمتی روز سه شنبه، با اشاره به تمهیدات لازم بهداشتی برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: با برنامه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۱۵ شهریور گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در گیلان لحاظ می شود لذا خانواده ها نگران نباشند.

محمد رحمتی روز سه شنبه، با اشاره به تمهیدات لازم بهداشتی برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: با برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرهای با وضعیت سفید، زرد و قرمز آمادگی داریم.

وی افزود: آموزش و پرورش امسال در وضعیت سفید کرونایی، کلاس ها را به صورت حضوری تشکیل خواهد داد، در وضعیت زرد هم کلاس ها به صورت حضوری و برخط ساماندهی می شود ضمن اینکه در وضعیت قرمز کلاس ها به صورت غیرحضوری است و محتوای آموزشی به شیوه مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فعالیت شبکه شاد با هدف حفظ فضای آموزشی در زمان تشکیل نشدن کلاس های حضوری خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای پشتیبانی فنی، آموزشی و مدیریت کلاس های مجازی انجام شده است.

وی درباره اقدامات بهداشتی در آماده سازی هنگام گشایش واحدهای آموزشی اظهار داشت: ضدعفونی مستمر مدارس انجام می گیرد، فاصله صندلی دانش آموزان با یکدیگر یک و نیم متر خواهد بود ضمن اینکه استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی شخصی برای دانش آموزان الزامی است.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.