تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 19:03
کد خبر : 69687

روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد

روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت در گفت‌وگو با ایرنا از توقیف این روزنامه خبر داد. تابناک هم تشکیک در آمار کرونا را علت توقیف جهان صنعت دانست. محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت در گفت‌وگویی از توقیف این روزنامه خبر داد. سعدی در ادامه اظهار داشت: امروز دوشنبه ۲۰

جارستان به نقل از ایرنا؛ محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت در گفت‌وگو با ایرنا از توقیف این روزنامه خبر داد. تابناک هم تشکیک در آمار کرونا را علت توقیف جهان صنعت دانست.

محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت در گفت‌وگویی از توقیف این روزنامه خبر داد.

سعدی در ادامه اظهار داشت: امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه، در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، که دو نفر از اعضای آن – از جمله نماینده مجلس که هنوز تعیین تکلیف نشده – حضور نداشتند، به‌ سبب انتشار یک مصاحبه در شماره روز گذشته (یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹)، حکم به توقیف موقت روزنامه جهان صنعت داده شد.

سعدی همچنین اضافه کرد: تا این لحظه، حکم مکتوب به دست من نرسیده و حکم صرفا شفاهی، ازسوی دبیرخانه هیات نظارت ابلاغ شده است.

جهان صنعت، روزنامه‌ای با رویکرد تحلیلی است که بیشتر در حوزه اقتصاد فعالیت دارد. این روزنامه از سال ۱۳۸۳ منتشر می‌شود.

تابناک هم تشکیک در آمار کرونا را علت توقیف جهان صنعت دانست و در این خصوص نوشت: این روزنامه دیروز مصاحبه‌ای با محمدرضا محبوب‌فر، عضو ستاد مقابله با کرونا داشت که در آن این عضو ستاد آمار کرونا در ایران را مهندسی شده خوانده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.