تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 10:15
کد خبر : 69641

فرمانده انتظامی رضوانشهر تعامل پلیس و رسانه، موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه می شود

فرمانده انتظامی رضوانشهر تعامل پلیس و رسانه، موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه می شود

جارستان به نقل ایرنا؛ فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: تعامل پلیس و رسانه، باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه و موجب تحقق مطالبات مردم است. سرگرد امیر وهاب زاده روز یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی با بیان اینکه رویکرد پلیس در جامعه تخصص محور است، افزود: اصحاب رسانه نقش موثری

جارستان به نقل ایرنا؛ فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: تعامل پلیس و رسانه، باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه و موجب تحقق مطالبات مردم است.

سرگرد امیر وهاب زاده روز یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی با بیان اینکه رویکرد پلیس در جامعه تخصص محور است، افزود: اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف ناجا ایفا می کنند که این تلاش برای همکاری بین پلیس و رسانه ها در ارتقا ضریب امنیت جامعه و ایجاد آرامش روانی می شود.

وی با اشاره به مجموعه روایت فتح شهید آوینی که مربوط به دوران دفاع مقدس است، گفت: اگر امروز جوانان و نسل جدید صحنه های بیاد ماندنی و حماسه های آن دوران را مشاهده می کنند، به برکت وجود افرادی است که در آن دوران با تحمل سختی های زیاد آن را به تصویر کشیده اند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: رسانه ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه دارند که این مهم و افزایش همکاری پلیس با خبرنگاران برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه همکاری بسیار نزدیکی اصحاب رسانه با پلیس در این شهرستان و تعامل نزدیک و سازنده موجود بسیار مهم استبر تداوم انتشار پیام های اجتماعی و برنامه های آموزشی پلیس برای افکار عمومی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: همواره شاهد این همکاری بین نیروی انتظامی و رسانه ها در سطح رضوانشهر و پره سر هستیم و برنامه های آموزشی و پیام های اجتماعی بصورت مرتب از سوی شما به اطلاع مردم رسانده می شود.

همکاری ۵۳ گروه بسیجی در رضوانشهر برای مقابله با کرونا

همچنین در مراسم دیگری فرمانده سپاه رضوانشهر گفت: طی مرحله نخست مقابله با کرونا در این شهرستان۵۳ گروه بسیجی در سطح تمامی پایگاه های مقاومت این مناطق وارد عمل شدند و همکاری بسیار خوبی با ستاد کرونا داشتند.

سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: نقش رسانه ها در انعکاس فعالیت ها و ترغیب مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مشارکت و همکاری گسترده در عرصه اجتماع بسیار مهم است.

وی عنوان کرد : در این مدت شاهد همکاری بسیار خوب و صمیمی رسانه های متعهد در اجرای مأموریت های مختلف بوده ایم و در زمان شیوع ویروس کرونا این همکاری ها تقویت شد.

وی با بیان اینکه در طول فعالیت ۵۳ پایگاه های مقاومت شهرستان در ایام کرونا که همه به صورت تمام وقت در خدمت مردم بودند، شاهد انعکاس این تلاش ها و جلب مشارکت و همراهی بیشتر مردم از سوی رسانه بوده ایم.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ بخش بنام های مرکزی و رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.