تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 12:22
کد خبر : 69565

۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک های خیران

۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک های خیران

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل زندان‌های گیلان از آزادی ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد نیز در انتظار کمک های خیران هستند. محمدی اصل ، مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: به مناسبت عید غدیر خم و با مشارکت بنیاد مستضعفان ۵۰ زندانی

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل زندان‌های گیلان از آزادی ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد نیز در انتظار کمک های خیران هستند.

محمدی اصل ، مدیرکل زندان‌های گیلان گفت: به مناسبت عید غدیر خم و با مشارکت بنیاد مستضعفان ۵۰ زندانی در رشت و ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان‌های گیلان آزاد شدند.

او با بیان اینکه دیه این زندانی‌ها ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود ، افزود: ۲ میلیارد تومان از بدهی این زندانیان هم از سوی شاکیان این زندانیان بخشوده و ۳ میلیارد هم از سوی بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به اینکه ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک های خیران هستند، گفت: با کمک نیکوکاران این تعداد از زندانیان جرایم غیر عمد هم می توانند به کانون خانواده بازگردند.

علیرضا یزدانی ، رئیس ستاد دیه گیلان هم گفت: پارسال ۴۱۱ زندانی غیر عمد با ۱۷۶ میلیارد تومان آزاد شدند که ۳۶ درصد مبلغ یعنی ۶۳ میلیارد تومان را شاکیان این زندانی‌ها بخشیدند.

او افزود: بنیاد مستضعفان امسال ۵۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد در کل کشور اختصاص داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.