تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 17:31
کد خبر : 69511

رقابت حدود هشت هزار داوطلب در روز پایانی آزمون ارشد در گیلان

رقابت حدود هشت هزار داوطلب در روز پایانی آزمون ارشد در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ هشت هزار داوطلب امروز “شنبه” در آخرین روز آزمون کارشناسی ارشد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با هم رقابت کردند. نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون ها، روز شنبه در این زمینه گفت: این آزمون امروز در ۲ حوزه امتحانی در شهرستان

جارستان به نقل از ایرنا؛ هشت هزار داوطلب امروز “شنبه” در آخرین روز آزمون کارشناسی ارشد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با هم رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون ها، روز شنبه در این زمینه گفت: این آزمون امروز در ۲ حوزه امتحانی در شهرستان های رشت و لاهیجان برگزار شد و به این ترتیب آزمون کارشناسی ارشد در گیلان طی سه روز برگزاری پایان یافت.

دکتر ارسلان دمیرچی اظهار داشت : آزمون کارشناسی ارشد در رشت در حوزه های دانشگاه گیلان، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور و در شهرستان لاهیجان در دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با بیان اینکه اولین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در پنجشنبه گذشته با شرکت حدود ٩ هزار داوطلب برگزار شد، خاطر نشان کرد: صبح روز گذشته ” جمعه” نیز در دومین روز برگزاری آزمون حدود چهار هزار و ۵٠٠ داوطلب در رشت و لاهیجان با هم رقابت کردند.

وی خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد امسال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در گیلان برگزار شد و حوزه های امتحانی در این استان با توجه به شرایط کرونا سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.