تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 17:03
کد خبر : 69470

رقابت حدود چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب در دومین روز آزمون ارشد در گیلان

رقابت حدود چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب در دومین روز آزمون ارشد در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب امروز “جمعه” در دومین روز از آزمون کارشناسی ارشد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان گیلان رقابت کردند. نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون ها روز جمعه در این زمینه گفت: این آزمون امروز در ۲

جارستان به نقل از ایرنا؛ چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب امروز “جمعه” در دومین روز از آزمون کارشناسی ارشد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان گیلان رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون ها روز جمعه در این زمینه گفت: این آزمون امروز در ۲ حوزه امتحانی در شهرستان های رشت و لاهیجان برگزار شد.

دکتر ارسلان دمیرچی اظهار داشت : آزمون کارشناسی ارشد در رشت در حوزه های دانشگاه گیلان، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور و در شهرستان لاهیجان در دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون صبح فردا ” شنبه” نیز با شرکت هشت هزار داوطلب در رشت و لاهیجان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: روز گذشته در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری در گیلان ۹ هزار نفر با هم رقابت کردند.

دمیرچی خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در گیلان برگزار شد و حوزه های امتحانی در این استان با توجه به شرایط کرونا امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته و فاصله فیزیکی رعایت می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.