تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 16:40
کد خبر : 69464

امام جمعه رشت: ملت ما هرکز از انقلاب اسلامی دست بر نمی دارند

امام جمعه رشت: ملت ما هرکز از انقلاب اسلامی دست بر نمی دارند

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: ملت ایران مقاوم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگز از آن دست بر نخواهند داشت. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی شهر، با اشاره ترفندها و توطئه های

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: ملت ایران مقاوم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگز از آن دست بر نخواهند داشت.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی شهر، با اشاره ترفندها و توطئه های دشمنان نظام و مردم ما افزود: ۴۰ سال با همه این کینه ورزی و توطئه ها، تیر دشمنان انقلاب اسلامی به سنگ خورده است.

وی با بیان اینکه امروز پایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا مستحکم تر شده است، اظهار داشت: هر چه آمریکایی های جنایتکار و صهیونیست های جانی تلاش کردند نتوانستند به هدف خود برسند و اینک پایگاه جمهوری اسلامی در بین ملل اسلامی و سایر ملت ها قوی تر شده است.

خطب جمعه رشت در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عید سعید قربان خطاب به ملت ایران خاطر نشان کرد: سخنرانی گوهربار، هوشیارانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موجب شگفتی بسیاری از تحلیلگران سیاسی در داخل و خارج شد زیرا مقام معظم رهبری نگرشی هوشمندانه، عمیق و نافذ به جامعه ایرانی و بشریت دارند.

وی با اشاره به بخش هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این روز اظهار داشت: به بیان ایشان، دشمنان از اعمال تحریم ها چهار هدف کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و جانبی دارند چنانکه در هدف کوتاه مدت می خواهند ملت ایران به ستوه در آوردند تا در مقابل انقلاب بایستند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به این بخش از بیانات رهبر انقلاب که به موازات تحریم یک جریان تحریف حقایق نیز است، خاطر نشان کرد: در مقابل همه تحریف ها و تحریم های دشمنان، دنیا نظام اسلامی ما را باور کرده و این یقین حاصل شده که این نظام دروغ نمی گوید و نباید خیانت برخی از افراد را به پای نظام اسلامی، مردم و رهبری گذاشت.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ما با همه وجود پای اسلام، انقلاب و خون شهیدان ایستاده اند، ادامه داد: عده ای نادان می گویند که دست بیعت دادن با شیطان و ظالمان جهانی می تواند ما را از مشکلات اقتصادی دور کند اما این خواست ملت بزرگ ما نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا و روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ای اظهار داشت: خبرنگاران این مرز و بوم انسان هایی متعهد، معتقد هستند که کار پرمشقتی را متحمل می شوند و می توانند نقش اثر گذاری را در جامعه داشته باشند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خاطر نشان کرد: دستورالعمل های بهداشتی با نهایت دقت و به درستی در نماز جمعه توسط نمازگزاران رعایت می شود و باید در همه بخش ها این دستورالعمل ها مبنای عمل مردم قرار گیرد و بیاموزیم که با رعایت همه نکات بهداشتی و ضرورت ها برای حفظ سلامت شیوه های زندگی خود را به تناسب شرایط روز اصلاح کرده و ضریب سلامت خود و جامعه را با توجه به وجود طولانی مدت این ویروس ارتقا دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.