تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 23:00
کد خبر : 69436

خبرنگاران باید هماره انصاف و اخلاق حرفه ای را رعایت کنند

خبرنگاران باید هماره انصاف و اخلاق حرفه ای را رعایت کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماسال گفت : خبرنگار موفق باید عنصر انصاف سرلوحه کار خود قرار دهد و با رعایت اخلاق حرفه ای در پرتو دوراندیشی و خیراندیشی جامعه، قلم فرسایی کند. حجت الاسلام مرتضی علیزاده در مراسم قدردانی از تلاش ها و خدمات خبرنگاران این شهرستان افزود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماسال گفت : خبرنگار موفق باید عنصر انصاف سرلوحه کار خود قرار دهد و با رعایت اخلاق حرفه ای در پرتو دوراندیشی و خیراندیشی جامعه، قلم فرسایی کند.

حجت الاسلام مرتضی علیزاده در مراسم قدردانی از تلاش ها و خدمات خبرنگاران این شهرستان افزود : تقوا، شجاعت همراه با تدبیر، انقلابی بودن و سند دار بودن خبرهای منتشره از ویژگی های یک خبرنگار موفق و مومن است.

وی افزود: خبرنگار موفق باید امانتدار، صادق، آگاه به زمان، اهل دانش و تقوای کاری باشد و با تدبیر و هوشیاری امر خبررسانی را انجام دهد و همیشه منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ارجح دانسته و مصلحت مردم و نظام را اصل قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماسال گفت: خبرنگار موفق و حرفه ای در وهله نخست، یک امانت دار خوب است که باید خواسته ها و مطالبه های افکار عمومی را مورد توجه قرار دهد و با قلم خود، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقعی را درجامعه داشته باشد و از حاشیه سازی و ایجاد تنش خودداری نماید.

حجت الاسلام علیزاده گفت: رعایت اخلاق در کار از جمله مباحثی است که برای یک خبرنگار موفق ضروری است و او را از لغزش و مسیر ناصواب دور می دارد.

محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان بود که ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در جریان حمله طالبان به مزار شریف به شهادت رسید و این تاریخ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نام گرفت.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.