تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 - 22:03
کد خبر : 69228

ورزش همگانی با رسانه ملی مهمان خانه های شهروندان گیلانی

ورزش همگانی با رسانه ملی مهمان خانه های شهروندان گیلانی

جارستان به نقل از برنا؛ در جلسه هیات همگانی استان گیلان همکاری های دوجانبه هیات ورزش های همگانی استان و صدا و سیمای مرکز گیلان مورد بررسی قرار گرفت. در نشست امروز هیات همگانی استان گیلان که به ریاست علیرضا زهری مسئول این هیات و با حضور سیرنگ پور رحیمی مدیر تولید سیما و کامران

جارستان به نقل از برنا؛ در جلسه هیات همگانی استان گیلان همکاری های دوجانبه هیات ورزش های همگانی استان و صدا و سیمای مرکز گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

در نشست امروز هیات همگانی استان گیلان که به ریاست علیرضا زهری مسئول این هیات و با حضور سیرنگ پور رحیمی مدیر تولید سیما و کامران جعفری مدیر تولید واحد صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار گردید به موضوع دو طرح و پویش آماده باش و آوای ورزش در همسایگی و به نقش بسزای رسانه ملی در توسعه و ارتقای ورزش در جامعه پرداخته شد .

علیرضا زهری در این جلسه اظهار داشت : قطعا رسانه ملی توسعه ورزش در سلامت جامعه را امری مهم می داند و برای پوشش فعالیت‌ ها و اطلاع رسانی تاثیرات ورزش بر جامعه برنامه‌ های ویژه دارد.

وی همکاری دوجانبه هیات ورزش های همگانی استان وسازمان صدا وسیمای مرکز گیلان درخصوص پخش زنده وبرنامه های ورزشی در راستای پویش آماده باش و آوای ورزش درهمسایگی را مهم ارزیابی کرد و گفت : تولید برنامه های جامع در این خصوص ازدیگر موضوعات جلسه است و توسعه ورزش های همگانی در سلامت جامعه نقش بسیار مهمی ایفا میکند و امیدواریم با اجرای این ۲طرح درسطح کشور و جلوگیری از عدم تحرک وایجاد نشاط، تا حد چشمگیری جامعه را از ابتلا به بیماری های گوناگون مصون بدارین و با ارتقای روحیه در برابر ویروس کرونا نیز مقاوم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.