تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 22:22
کد خبر : 69012

دنیامالی: سازمان بنادر و دریانوری ناجی، بخشی از مشکلات انزلی شود

دنیامالی: سازمان بنادر و دریانوری ناجی، بخشی از مشکلات انزلی شود

جارستان: نماینده مردم در مجلس گفت: سازمان‌هایی مانند اداره کل بنادر و دریانوردی که درآمد دارند، می توانند در رفع برخی از مشکلات شهری راهگشا باشند. احمد دنیامالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره مشکلات کنونی بندر انزلی،گفت: استقرار ادارات کل در انزلی موهبتی برای این شهرستان است بنابراین انتظار داریم، سازمان

جارستان: نماینده مردم در مجلس گفت: سازمان‌هایی مانند اداره کل بنادر و دریانوردی که درآمد دارند، می توانند در رفع برخی از مشکلات شهری راهگشا باشند.

احمد دنیامالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره مشکلات کنونی بندر انزلی،گفت: استقرار ادارات کل در انزلی موهبتی برای این شهرستان است بنابراین انتظار داریم، سازمان هایی مانند اداره کل بنادر و دریانوردی که درآمد دارند و می توانند، هزینه کنند در رفع برخی از مشکلات شهری راهگشا باشند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال جاری بودجه بر اساس جمعیت شهرستان ها تقسیم شده است بنابراین امسال با کاهش حدود ۱۷ درصدی اعتبارات روبرو هستیم و این در حالی است که امسال هزار میلیارد تومان اعتبار از محل هیئت اجرائی به این شهرستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم انزلی در مجلس افزود : امیدواریم سهم خوبی از جذب اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام داشته باشیم.

دنیا مالی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه ای که به ما تحمیل شده را واقعیت امروز کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: کشور ما ۴۰ سال با این مسائل درگیر بوده و مردم با این شرایط زندگی کرده اند و خوشبختانه از معدود کشورهایی هستیم که مقروض نبوده و از لحاظ ذخایر ارزی رتبه ۱۷ جهان را داریم.

وی صندوق ذخیره ارزی که مستقیم زیر نظر مقام رهبری اداره می شود را یکی از برکات تدابیر ایشان عنوان کرد و یاد آور شد: امروز هر جا بخواهیم تعادلی ایجاد شود از محل صندوق ذخیره ارزی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآورشد: سازمان هایی مانند اداره کل بنادر و دریانوردی که درآمد دارند، می توانند هزینه کنند و در رفع برخی از مشکلات شهری راهگشا هستند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.