تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 19:28
کد خبر : 68872

نماینده معین آستانه: مدیران باید پاکدست باشند

نماینده معین آستانه: مدیران باید پاکدست باشند

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران برای رفع مشکلات مردم انقلابی و جهادی کار کنند و پاکدست باشند. رسول فرخی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت اصل شایسته سالاری و بومی بودن در انتخاب مدیران ادارات

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران برای رفع مشکلات مردم انقلابی و جهادی کار کنند و پاکدست باشند.

رسول فرخی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت اصل شایسته سالاری و بومی بودن در انتخاب مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی اظهار داشت: انتظار می رود کلیه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان آستانه اشرفیه مسائل و مشکلات حوزه خود را شناسایی و در جهت پیگیری آنها به نماینده معین این منطقه اعلام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه مدیران قرار بگیرد یاداور شد: در تمام مدتی که به عنوان نماینده معین در این شهرستان فعالیت می کنم ، تلاش خواهم داشت تا نسبت به رفع مشکلات و مسائل مردم این منطقه اقدام نمایم .

وی با اشاره به اینکه در این مدت به مانند شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در شهرستان آستانه اشرفیه نیز تلاش و فعالیت خواهم کرد افزود: انتظار می رود در این مدت مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان همکاری لازم را در جهت انجام پروژه های عمرانی داشته باشند ، ضمن آنکه رفع مشکلات مردم باید در اولویت کارها قرار بگیرد.

فرخی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره محمد علی رمضانی نماینده فقید شهرستان آستانه اشرفیه گفت: آن مرحوم به عنوان یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس ، مدیری با تدبیر و شایسته بود.

فرماندار آستانه اشرفیه نیز در این جلسه معارفه نماینده معین این شهرستان گفت: آستانه اشرفیه یکی از مستعدترین شهرستان های استان گیلان در بخش های مختلف مذهبی ، گردشگری ، کشاورزی است .

یونس محمودی آستانه اشرفیه را از امن ترین نقاط استان در خصوص مسائل اجتماعی و مذهبی عنوان و خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوب اعضای شورای تامین موجب شده تا اقدامات ارزنده ای در خصوص ایجاد آرامش و امنیت در این منطقه صورت گیرد.

وی در ادامه از طرح های چهاربانده کردن مسیر آستانه اشرفیه به بندرکیاشهر ، احداث پل کابلی ، طرح توسعه حرم مطهر به عنوان مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان نام برد و افزود: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم هرچه زودتر شاهد بهره برداری از طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این شهرستان باشیم ، ضمن آنکه اتمام چنین طرح هایی در اولویت برنامه های مدیران این منطقه قرار دارد.

در این جلسه با حضور مدیران ادارات و نهادهای شهرستان آستانه اشرفیه ، رسول فرخی نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به عنوان نماینده معین مردم شهرستان آستانه اشرفیه معرفی شد.

محمد علی رمضانی دستک نماینده منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، به علت بیماری اسفندماه سال گذشته درگذشت.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و با حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.