تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 - 10:49
کد خبر : 68741

نماینده ولی فقیه در گیلان: نباید کاری کنیم جامعه ملتهب شود

نماینده ولی فقیه در گیلان: نباید کاری کنیم جامعه ملتهب شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان در حال تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن دولت اسلامی هستند گفت : نباید کاری کنیم که جامعه ملتهب شود. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه و عید قربان با تبریک این مناسبت

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان در حال تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن دولت اسلامی هستند گفت : نباید کاری کنیم که جامعه ملتهب شود.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه و عید قربان با تبریک این مناسبت خجسته افزود: اگرچه با وجود تلاش های دولتمردان ضعف‌هایی در کشور همچون نوسانات نرخ ارز و کالاها وجود دارد اما این موضوع باعث نمی‌شود زد و خورد داخلی راه بیندازیم.

وی اظهار داشت: نظام اسلامی را محصول تلاش های مردم و خون شهیدان و دولت اسلامی را از خود می دانیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در ماههای آینده قصد استفاده از شرایط و ایجاد انشقاق بین دولت و مجلس را دارند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند ، دولت اسلامی را نا کارآمد جلوه دهند؛ از این رو ، باید مراقب رفتارها و گفتارهای مان باشیم .

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه تاب آوری ملت باید تقویت شود ، اظهار داشت: شرایط سخت‌تر از این را داشته ایم اگر چه نقد سازنده موجب رشد و توسعه کشور می‌شود اما التهاب چیز دیگری است و همه مسئولان باید برای رفع مشکلات دست به دست هم دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ایجاد یاس و ناامیدی در مردم را از جمله اهداف دشمنان عنوان و تصریح کرد : دشمن قصد دارد که این مفهوم را به مردم القا کند که برای برون رفت از وضعیت کنونی و بهبود شرایط باید نظام تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها به زباله دان تاریخ انداخته می شود.

ایت الله فلاحتی نشان دادن کاهش اقتدار نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی را از دیگر اهداف دشمنان عنوان و تصریح کرد: امنیت داخل و به خصوص مرزهایمان را مرهون نیروی انتظامی و نیروهای مسلح هستیم و دشمن تلاش می‌کنند که بگویند این ها ضعیف هستند در حالی که در همه شرایط سخت برای کشور جانفشانی می کنند.

وی ، جدایی مردم از رهبری را از جمله تلاش‌های دشمنان به ویژه منافقان عنوان و اضافه کرد : می خواهند ار محبوبیت رهبری بکاهند در حالی که خلاف این امر اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را کاهش دهند و از شرایط کنونی کرونایی به نفع خودشان استفاده کنند .

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با تبریک عید سعید قربان ؛ افزود: عید قربان روز اظهار بندگی خداوند است اظهار بندگی و رها شدن از هوا و هوس و خلوص نیت افراد صالح است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.