تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 19:07
کد خبر : 68717

کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منجیل

کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منجیل

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال در شهر منجیل این شهرستان خبرداد. سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حال استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شهر منجیل

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال در شهر منجیل این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حال استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شهر منجیل است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس دریافتند فرد مورد نظر در داخل یک شرکت در شهر منجیل اقدام به نصب غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دجیتال کرده است.

وی گفت: پس از هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند و ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و متعاقات آن را در بازرسی از این شرکت کشف کردند.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه در این رابطه متهم ۳۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۳ میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از سرمایه‌گزاران در بخش تولیدات داخلی است و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظم اقتصادی کشور می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.